سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اختصاص تسهيلات متنوع و متعدد براي ساخت مسکن

سقف وام بدون سپرده ي خريد و ساخت مسکن از 45 ميليون به 60 ميليون تومان افزايش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سيد اصغر حسيني مدير شعب بانک مسکن در جلسه شوراي مسکن استان مدت بازپرداخت اين تسهيلات  را 12 سال اعلام کرد و گفت : براي شهرهاي بالاي 200 هزار جمعيت و مراکز استاني 50 ميليون تومان و شهرهاي زير 200 هزار نفر 40 ميليون تومان وام در نظر گرفته شده است.

حبيبي معاون عمراني استاندار هم در اين جلسه با اشاره به اينکه حوزه مسکن حدود 30 درصد از اشتغال و اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است از پرداخت تسهيلات متنوع از سوي بانک هاي مختلف از جمله بانک مسکن خبر داد.

حبيبي افزود : جلساتي با حضور انبوه سازان به نمايندگي از بخش خصوصي و بانک ها برگزار شده است که با توجه به هدف قرار دادن جوانان و زوجين در حوزه ساخت و ساز و پرداخت تسهيلات مناسب به آنها در اين مرحله ، بايد اطلاع رساني شود.

ماني فر مديرکل راه و شهرسازي هم از سه پروژه در حال احداث براي رونق ساخت و سازخبرداد .


ماني فر گفت: يکي از اين سه طرح تاسيس  صندوق مسکن است که خريد زمين آن انجام شده است و علاوه بر اين در حال سرمايه گذاري براي  دو مجموعه تجاري و بازارچه در ساختمان هاي مسکن مهرهستيم که مجموعا در اين پروژه ها حدود 70 تا 100 ميليارد سرمايه گذاري خواهد شد و تا 3 سال آينده هم قابل بهره برداري هستند .

ماني فر در ادامه گفت : مهم ترين مسئله در حوزه تسهيلات مسکن تفاوت عملکرد بانک ها و عدم اطلاع دقيق مردم از تسهيلات بانکي است که با آماده کردن يک بسته ي پيشنهادي به مردم که در آن همه ي تسهيلات مربوط به مسکن گنجانده شده باشد، ميتوان اين مشکل را حل کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: اختصاص ، تسهیلات ، ساخت ، مسکن ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.