سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

لایحه مدیریت یکپارچه شهری با تفکرات وزیر دادگستری مطابقت ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه مدیریت یکپارچه شهری در دولت در حال بررسی است و بنده بر این عقیده‌ام که تفکرات وزیر دادگستری با لایحه مدیریت یکپارچه شهری مطابقت ندارد چرا که در بخش‌های این لایحه اختیارات شورا بسیار تضعیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از صحبت های وزیر دادگستری با بیان اینکه امروزه یکی از معضلات مهم در فرهنگ شهروندی عدم رعایت حقوق اجتماعی، اظهار داشت: این بحثی است که در مدیریت شهری در حال بررسی است چرا که ما به دنبال یک تصمیم مهم که به نفع شوراهای سراسر کشور باشد، هستیم.

وی با بیان اینکه در جال حاضر لایحه مدیریت یکپارچه شهری در دولت در حال بررسی است و بنده براین عقیده‌ام که تفکرات وزیر دادگستری با لایحه مدیریت یکپارچه شهری مطابقت ندارد چرا که در بخش های این لایحه اختیارات شورا بسیار تضعیف شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از وزیر دادگستری خواستارم که در راستای شکل گیری مدیریت یکپارچه شهری اقداماتی را انجام دهند و بندهای مربوط به تصویب جایگاه‌های شوراها را حذف کند، گفت:‌ ما در مواردی شاهد این هستیم که علی‌رغم صراحات قانونی درخصوص اختیارات شوراها را نقد می‌کنیم.

تقی پور با بیان اینکه در کمیسیون ماده 100 برخی از احکام به مرحله اجرا نمی‌رسد، تأکید کرد: بدون شک قدرت اجرایی در کمیسیون ماده 100 برای  فضای سبز فراهم نشده به همین دلیل ما شاهد این هستیم که ریشه بسیاری از تخلفات هنوز خشک نشده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.