سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

برگزاری 15 محفل انس با قرآن بعد از نماز مغرب وعشاء

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 15 محفل انس با قرآن در استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن در نیمه دوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین علی‌نسب برگزاری محفل انس با قرآن را از برنامه‌های امور قرآنی تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: 15 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری برنامه‌های جزء‌خوانی قرآن کریم در تمام شهرستان‌های استان گفت: محفل جزءخوانی قرآن در مرکز استان، حسنیه ثارالله از ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود.
 
این مسؤول تصریح کرد: امور قرآنی تبلیغات اسلامی برای برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با مشکلاتی مالی فراوانی مواجه بود و حداقل برنامه‌ها در این ماه مبارک برگزار شد.
 
علی‌نسب بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف نیازمند همکاری دولت و خیرین است و گسترش این فعالیت‌ها منوط به همکاری و مساعدت دستگاه‌ها، نهادها و خیرین هستند.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.