سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آسفالت معابر در اولویت شهرداری همدان

سخنگوی شورای شهر همدان گفت: طبق مصوبات، امسال آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر اولویت نخست در اجرای پروژه های شهرداری همدان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛کامران گردان صبح امروزدر حاشیه برگزاری جلسه در صحن شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه وتاکید اعضای شورا و تقاضاها و خواسته های شهروندان ،بازدیدهایی از معابر شهر انجام شد که  آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر در اولویت نخست برنامه های امسال  شهرداری قرار گرفت  افزود: لکه گیری آسفالت معابر در ۹ بند برای سال جاری مصوب شد که از جمله موارد آن در نظر گرفتن خواسته شهروندان در امر بازسازی، لکه گیری و آسفالت معابر، لزوم توجه به کمیت آسفالت و پرداختن به کیفیت آن و نظارت ناظران و مسئولان فنی در مناطق است.

وی ادامه داد:برای جلوگیری از مشکلات بعدی وجود ناظر فنی آسفالت الزامی است، همچنین بر اساس این مصوبه برای جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی و متضرر شدن شهروندان به دلیل حفاری های بدون برنامه، هماهنگی لازم با دستگاههای خدمات رسان انجام خواهد شد.

گردان بات اشاره به  اعمال تخفیف ۲۰ درصدی پرداخت عوارض و جریمه پروانه ساختمانی بیان کرد: در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به اخذ پروانه و پرداخت عوارض، افرادی که عوارض و جرایم خود را تا ۳۱ شهریورماه نقدی پرداخت کنند از تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه  تخفیف این مصوبه برای مبالغ تقسیطی لحاظ نمی شود افزود:بر اساس این مصوبه برای جرایم مربوط به ماده ۱۰۰ پس از پرداخت کامل جریمه ۲۰ درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: آسفالت ، معابر ، شهرداری ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.