سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه شنای استان

هیأت شنای استان پس از چند سال رکود در حال رسیدن به روزهای اوج خود در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت:برنامه‌ریزی مدونی برای توسعه و پیشرفت ورزش‌های آبی صورت گرفته و به زودی شاهد درخشش خوزستان و نقش‌آفرینی این استان در ورزش قهرمانی کشور در شنا و واترپلو خواهیم بود.

حسین عیسی‌زاده اظهار کرد: هیأت شنای استان پس از چند سال رکود در حال رسیدن به روزهای اوج خود در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو است.

وی خاطرنشان کرد: در این هیأت اعتقادی عمیق به انجام کارهای علمی و برنامه‌ریزی شده وجود دارد و با به کارگیری افراد مؤثر و خبره در رأس کار هیأت‌های شهرستان‌ها اقدامات علمی و عملی برای بازگرداندن خوزستان به روزهای طلایی گذشته آغاز شده است.

عیسی‌زاده دریس با بیان اینکه این هیأت پس از چند سال روی ریل تحرک و توسعه قرار گرفته، افزود: قهرمانی «نیما یگانه» در مسابقات شنای پزشکان جهان و کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره توسط این پزشک شناگر از شهرستان دزفول در مسابقات اسلونی نمونه‌ای از این تحرک و پیشرفت شنای خوزستان است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و بازآموزی شنا پس از چهار سال نمونه‌ای از این اقدامات و حرکت‌های مفید و قابل توجه است که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت شنای استان خواهد شد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در این استان اشاره کرد و متذکر شد: سروش اخلاقی،شناگر 6 ساله دزفولی در تمامی رشته‌های شنا به طرز ویژه و چشمگیری تبحر دارد و به تازگی مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته و برای عضویت در تیم ملی انتخاب شده است.

عیسی‌زاده دریس اظهار کرد: با شناسایی و توجه بیشتر به چنین افراد با استعدادی می‌توان گام‌های بسیار مؤثری در راستای پیشرفت ورزش شنای استان خوزستان برداشت و قهرمانان به نامی را به استان، کشور و آسیا و جهان معرفی کرد.

وی همچنین به ظرفیت‌های واترپلوی خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: تیم نفت امیدیه در لیگ برتر گذشته نایب‌قهرمان شد و سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کرد، تیم نفت آبادان نیز قهرمان لیگ دسته یک قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در پایان اضافه کرد: این موارد مؤید وجود ظرفیت‌های فراوان رشته‌های آبی این استان و نویدبخش روزهای طلایی و بازگشت خوزستان به روزهای اوج خود در شنا و واترپلو کشور است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.