سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوختن در شهری که آب دارد/ پاروزنانی که اجازه تمرین ندارند

پاروزنان آذربایجان همچنان به خاطرنداشتن مجوز تمرین در سدهای استان می سوزند و می سازند در صورتیکه که کار از جای دیگری عیب دارد.

ره گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش پاروزنان رشته روئینگ برای تمرین در سد های آذربایجان غربی با مشکل مواجه می شوند و هر از گاهی هیات استان دست به دامن انواع سازمان ها می شود تا پاروزنان بتوانند پارو کشی و تمرینات آبی را انجام دهند . این بار دو قایقران روئینگ در انتظار گرفتن مجوزی برای انجام تمرینات در سد شهدچای ارومیه هستند که متاسفانه به هر دری می زنند بسته است.
 
سال گذشته نیز این مشکل برای مربی تیم ملی پیش آمده بود که در نهایت تمرینات تیم جوانان را به سد مریوان منتقل کردند و از گرفتن مجوز دستشان خالی ماند .
 
پاروزن روئینگ قایقرانی وحید جوهری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:هم اکنون در ارومیه هستیم و منتظریم تا سد شهد چای را بگیرند تا بتوانیم درون این سد تمرینات آبی مان را انجام بدهیم.البته بقیه پاروزنان در شهر نقبه تمرینات را انجام می دهند.البته بخاطر اینکه این سد برای آب شرب شهری استفاده می شود. مانع از حضور و تمرین ما در آن می شوند.اما قایقهای ما هیچ گونه آلودگی ندارد و جز آزار و عقب افتادن از تمرین اتفاقی نچیزی در پیش ندارد .
 
وی افزود: پیش از کاپ آسیایی در ارومیه تمرین می کردیم و برای رفت وآمد تا لب سد و بازگشت به منزل 2 ساعت زمان می گذاشتیم.بنابراین تمام زمانمان در مسیر تلف می شد با وجود اینکه برادرم 6 سال از قایقرانی دور بود و من اصرار کردم تا برگردد و پارو بزنیم. البته در مسابقات کاپ آسیایی هم مدال نقره دو نفره را کسب کردیم که خیلی خوب بود.
 
جوهری در خصوص چگونگی گرفتن مجوز توضیح داد: فدراسیون نمی تواند مجوز برای ما بگیرد.این سند باید به وسیله هیات قایقرانی استان کسب شود که مجوزش را نمی دهند. البته چهار سال متوالی تمرینات پاروزنان در این سد انجام می شد و تنها سه ماه تابستان را به سد شهد چای برای تمرین می رفتیم .اما هم اکنون میگویند که آب آشامیدنی است ولی در هر صورت هیات قایقرانی باید در ارومیه مکانی برای قایقرانی،تمرین و مسابقه داشته باشد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:امروز دبیر هیات استان جلسه ای در این خصوص داشت. امیدورام که به نتیجه برسد و بتوانند مجوز را بگیرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.