سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برتری شوش در خوزستان در زمینه سواد آموزی

فرماندار شهرستان شوش گفت: اداره نهضت سواد آموزی این شهرستان با تحقق 60 درصدی تعهد سواد آموزی به افراد بی سواد در سال 94 و مدیریت صحیح توانست رتبه برتر در استان خوزستان را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی بیان کرد: از دستگاه های اجرایی شهرستان شوش انتظار می رود با همکاری نهضت سواد آموزی نسبت به سرعت بخشی به روند شناسایی و آموزش افراد بی سوادی اقدام کنند.

وی با اعلام تشویق دستگاه های برتر در زمینه شناسایی و جذب افراد بی سواد افزود: ریشه کنی بی سوادی از جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت جمعی است و در این عرصه همه باید پشتیبان و همراه آموزش و پرورش باشند.

رییس شورای سوادآموزی شهرستان شوش با اشاره به آموزش بیش از 1 هزار و 550 نفر از افراد بی سواد این شهرستان در سال 94 اظهار داشت: امسال نیز آموزش سواد به بیش از 1 هزار و 400 نفر در شهرستان شوش هدفگذاری شده است.

نجاتی از تمامی دستگاه های اجرایی خواست در این خصوص همکاری لازم را با نهضت سواد آموزی داشته باشند تا این رقم به صورت 100 درصد محقق شود.

وی از اداره نهضت سوادآموزی خواست تا در سال جدید با برنامه ریزی مناسب، ارائه ی طرح های نو همچنین استفاده از فضاها و امکانات زمینه باسوادی افراد بی سواد را در این شهرستان فراهم نماید.

شایان ذکر است بیش از 2 هزار و 500 بیسواد در شهرستان شوش شناسایی شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.