سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ترافیک سنگین برای نامزدی ریاست کمیسیون اقتصادی + اسامی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ترافیک نامزدهای ریاست کمیسیون اقتصادی بالاست.

رحیم زارع نماینده مردم آباده در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح گزینه‌های ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از نمایندگان خواهان ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر نمایندگانی از جمله دکتر بهمنی، محمدرضا پورابراهیمی، حسن نژاد، شکری، دلخوش، حضرتی و بنده برای ریاست این کمیسیون اعلام آمادگی کرده‌ایم.

زارع افزود: در حال حاضر نمی‌توان گفت که شانس کدام نامزد برای ریاست این کمیسیون بالاست و باید در روزهای بعدی به جمع بندی در این زمینه برسیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه درباره ترکیب کمیسیون متبوع خود گفت: در این کمیسیون نمایندگان نیز با تخصص‌هایی نظیر امورمالی، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی و مدیریتی مشاهده می‌شود که می‌توان گفت این کمیسیون ترکیب افرادی با علوم مختلف را در خود دارد.

زارع در پایان درباره اهمیت انتخاب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم گفت: ریاست کمیسیون اقتصادی بسیار پراهمیت است و معتقدم اگر بخواهیم از دو کمیسیون مهم مجلس نام ببریم باید به کمیسیون اقتصادی و امنیت ملی و سیاست خارجی اشاره کنیم. بنابراین این کمیسیون بار سنگینی را به دوش دارد که ریاست آن قطعا خطیر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.