سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع باشگاه نفت در شیخ بهایی + حاشیه ها

بازیکنان نفت تهران با روشن کردن شمع برای تیم فوتبال نفت تهران فاتحه خواندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از واگذاری باشگاه نفت تهران به ملوان بندر انزلی تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت تهران به نشانی اعتراض جلوی درب سازمان لیگ تجمع کردند.

آنها معتقدند با این تصمیم فوتبال ایران یک گام به نابودی نزدیک‌تر شده است.

همچنین اعضای تیم نفت تهران از قالیباف شهردار تهران، شورای شهر، استاندار، فرماندار، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون و مدیر کل خواستند به داد فوتبال برسند و بازیکنان فلک زده نفت را نجات بدهند. 


بازیکنان نفت طی نامه‌ای خواستار مساعدت گرشاسبی مدیر کل ورزش استان تهران و تاج رئیس فدراسیون فوتبال شدند. برخی از عابران شیخ بهایی با مشاهده این حرکت به جمع بازیکنان نفت پیوستند و همزمان با آنها فاتحه قرائت کردند. 


** برخی از بازیکنان تیم نفت خواستار نشستی با مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات لیگ برای دریافت بقیه فسخ قراردادها شدند.

سیامک کوروشی،سعید شیخ ویسی، وحید حمدی نژاد،علیرضا عزتی و محسن سعیدی و کادر فنی تیم به محل سازمان لیگ آمدند.آنها باورشان نیست که تیم نفت تا پایان فصل گذشته در رقابت های لیگ به دنبال کسب سهمیه مسابقات قهرمانان آسیا بودند در لیگ دسته یک به جای ملوان انزلی قرار گرفتند.

** علی حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال همراه یک مامور بازرسی به سازمان لیگ آمدند.ین مامور بازرسی چند عکس از بنر تیم نفت انداخت.

بازیکنان نفت تهران امروز را سالگرد پنجاه و پنجمین باشگاه نفت می دانند و اعتقاد دارند نفت تهران در این روز به مرگ رسیده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: نفت ، شیخ بهایی ، قالیباف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.