سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از 37 تن فرآورده گوشتی در فروشگاه های زنجیره ای شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از توزیع روزانه بیش از 7 تن فرآورده گوشتی در فروشگاه های زنجیره ای شهرما خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی افزود: با توجه به اینکه ارائه اقلام غذایی سالم و مطمئن از جمله مزیت های فروشگاه های شهرداری است این سازمان در راستای تامین کیفیت و قیمت مناسب در محصولات گوشت قرمز و مرغ اقدام به عرضه روزانه بیش از 7 تن مرغ و گوشت در فروشگاه های زنجیره ای شهرما کرده است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از 6 تن مرغ تازه،سه ونیم درصد ارزانتر از سطح شهر و یک ونیم تن گوشت قرمز، 3 درصد ارزانتر از مراکز سطح شهر در فروشگاه های زنجیره ای شهرما عرضه می شود.

محبی تصریح کرد: عرضه مرغ و گوشت در فروشگاه های شهرما از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است و تا کنون 30 تن مرغ تازه و هفت و نیم تن گوشت قرمز جهت عرضه به شهروندان در 27 فروشگاه زنجیره ای شهرما عرضه شده است.

وی در خاتمه در خصوص عرضه مستقیم گوشت در فروشگاه های شهرما افزود: با راه اندازی سالن قطعه بندی گوشت این محصول به صورت مستقیم از دامدار خریداری و با نظارت کارشناسان بهداشت در این مرکز قطعه بندی و عرضه آن در تمامی فروشگاه های شهرداری صورت می گیرد که سبب اطمینان خاطر و افزایش جلب رضایت شهروندان شده است.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.