سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت نخست هیأت فوتبال کهگیلویه برگزاری مسابقات باشگاهی است

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری منظم مسابقات باشگاهی به عنوان اولویت نخست هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 یاد کرد.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید پرویز موسوی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فوتبال و استعدادهای فوتبالی یکی از مناطق مستعد فوتبال در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: اما به دلیل محرومیت‌هایی که وجود داشته این استعدادها گاه خاموش و بی‌صدا بوده‌اند و نتوانسته‌ایم برای پرورش و به فعلیت رسیدن آن‌ها کاری انجام دهیم.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مناطق محروم استان به خصوص در روستاها اگر از گذشته‌ها زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شد استان ما پیشرفت‌های خوبی در این رشته ورزشی داشت که متأسفانه در بسیاری از مناطق مستعد هم اکنون نیز زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
 
موسوی گفت: در شهرستان‌های مختلف استان که گاه حضور پیدا می‌کنیم این نبود زیرساخت‌ها و کمبودها به وضوح مشخص است و کمبود فضاها تنها به روستاها منتهی نمی‌شود.
 
موسوی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تک ستاره‌هایی که از این استان در فوتبال کشور در حال درخشش هستند با نام بردن از بازیکنانی همچون محمد رشید مظاهری و موسوی‌ها و غریبی‌ها و در رده دختران بازیکنانی همچون شبنم بهشت اظهار کرد: این بازیکنان به دلیل غیرت و تعصب و پشتکار و هوش بالایی که در ورزش داشتند به این سطح رسیدند.
 
وی گفت: در هیأت فوتبال استان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و به مانند سایر استا‌ن‌ها حامی مالی و اسپانسری برای فوتبال وجود ندارد تا بتوانیم کمبود اعتبارات و بودجه‌ها را جبران کرده و با استفاده از توان بخش خصوصی برای فوتبال هزینه کنیم.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سایر استان‌ها کارخانه‌ها و شرکت‌هایی برای حمایت از ورزش وجود دارند که به کمک ورزش بیایند اما در استان ما چنین چیزی وجود ندارد و ورزش نه از سوی مسؤولان استانی حمایت می‌شود و نه حامی مالی دارد که بخواهد دست خود را نزد مسؤولان دراز نکند.
 
موسوی با انتقاد از روند و رویکردی که مسؤولان استانی در حمایت از ورزش دارند، گفت: تاکنون ندیده و نشنیده‌ایم که برای ارتقای حتی یک رشته ورزشی در یکی از محافل ورزشی و هیأت‌ها حضور داشته باشند.
 
وی به نوع حمایتی که از فوتبال تاکنون داشته‌اند اشاره کرد و گفت: حمایت نصف و نیمه‌ای در یک برهه از تیم فوتبال شهرداری یاسوج داشتند و آن تنها برای یکی دو ماه اتفاق افتاد و سپس از این کار خسته شدند و تیم را به حال خود رها کردند تا تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آن همه افتخاری که کسب کرده بود از عرصه فوتبال کشور و استان حذف شود.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانمندی‌های زیادی در استان داریم که توسط مسؤولان نادیده گرفته شده است در حالی که اگر این استعدادها توسط استان مورد حمایت قرار گیرند شاهد ارتقای بسیاری از رتبه‌ها در سطح کشور خواهیم شد.
 
وی با تقدیر از دغدغه‌ای که مسؤولان ورزش و جوانان استان برای ورزش دارند، افزود: مدیرکل و مجموعه ورزش استان با دستان خالی کاری نمی‌توانند کنند اما همین که در روند انجام کارها حمایت‌های لازم را داشته‌اند و سنگ‌اندازی نمی‌کنند خود یکی از مزایا و نقاط قوت آن‌ها است.
 
موسوی در ادامه با بیان این که هیأت فوتبال با این شرایط و امکانات کار و فعالیت را ترک نکرده است، افزود: دوستان و همکاران ما بدون چشم داشت حتی یک ریال به خدمت در هیأت فوتبال ادامه می‌دهند.
 
وی یکی از موفقیت‌ها را مربوط به برگزاری با نظم و قانون‌مند مسابقات باشگاهی در فصل گذشته در استان دانست و گفت: امسال نیز این کار را با همه توان انجام خواهیم داد.
 
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه کمیته‌های هیأت فوتبال استان مصمم به برگزاری با کیفیت و مطابق با نظم مسابقات باشگاهی در رده‌های مختلف برای سال 95 در استان هستند.
 
موسوی بیان کرد: در صورتی که مسابقات را به صورت منظم برگزار کنیم گامی بزرگ در راه حرفه‌ای شدن تدریجی فوتبال استان برداشته‌ایم.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.