سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

تکواندوکار سیستان و بلوچستان به دوره داوری بین المللی اعزام می شود

دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: محمدرضا طاهری نسب تکواندوکار و داور استان به دوره هماهنگی داوران بین المللی فدراسیون جهانی تکواندو اعزام می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمدرضا طاهری افزود: دوره هماهنگی داوران بین المللی فدراسیون جهانی تکواندو و همچنین سمینار داوری بین المللی پومسه از 31 خرداد تا هشت تیر سالجاری در کشور چین برگزار می شود که این داور استان به همراه سایر داوران فدراسیون تکواندو کشور به این دوره اعزام می شود.

وی ادامه داد: عضو سابق تیم ملی تکواندو، مربی بین المللی و داور درجه 2 بین المللی تکواندو از جمله بخشی از موفقیت های این ورزشکار سیستان و بلوچستان است.

وی از برگزاری رقابت های جام رمضان در زاهدان خبر داد و افزود: این دور از رقابت ها در تمامی رده های سنی ویژه آقایان و بانوان در سرسرای ورزشی شهید بهشتی این شهرستان درحال برگزاری است.

دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برگزاری یک دوره استاژ فنی تکواندو ویژه بانوان از تاریخ 31 خرداد به مدت پنج روز با حضور سرمربی تیم ملی در زاهدان از جمله دیگر برنامه های این هیات است.

وی خاطر نشان کرد: تکواندو به عنوان یک ورزش جذاب و پرطرفدار زمینه فعالیت 2 هزار نفر را در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.