سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داعش دستان مادر عزادار را به خون فرزندش آغشته کرد!

گروه تروریستی داعش در یکی از تازه‌ترین جنایات خود دختر بچه‌ای را جلوی چشمان مادرش سر برید و دستان مادر را در خون فرزندش گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در گزارشی به بیان وضعیت مناطق تحت کنترل داعش و جنایت های این گروه علیه شهروندان، از زبان کسانی پرداخت که توانسته اند از دست داعش فرار کنند.

در این گزارش آمده است:
وقتی تصمیم گرفت همه آنچه را که بر وی گذشته است و صحنه هایی را که با دو چشم خودش دیده است، بازگو کند، وضعیت روحی بسیار نامناسبی داشت. هنوز تحت تاثیر صحنه ها، اقدامات خشونت آمیز، قتل عام و قطع اعضای بدن و تجاوزهای صورت گرفته بود.

وی یکی از زنانی است که توانسته از مناطق تحت کنترل داعش فرار کند. چهره رنگ پریده اش به ما تصوری از چگونگی عبورش از خیابان تل ابیض به سمت میدان النعیم در استان رقه می دهد که مملو از سرهای آویزان است. این سرهای آویزان برای مرعوب کردن مردم است. او نمی تواند این واقعیت را فراموش کند که عناصر داعش یک جوان 20 سال را به جرم ملحق نشدن به این گروه تکه تکه کردند.

این زن که ترجیح داد نامش را نگوید، اظهار داشت: عناصر داعش شکنجه جوان را با لذت انجام دادند و پاهای خودشان را روی سرش گذاشتند و پس از آن به قتل و قطع اعضای بدن و آویزان کردن سرها و تجاوز به زنان و سربازگری کودکان پرداختند. عناصر داعش به همین جنایت ها هم اکتفا نکرده بلکه خانه ها را چپاول کردند و در جستجوی زنان به خانه ها یورش برده و آنها را حتی اگر متاهل بودند، مورد تجاوز قرار دادند.

وی در تشریح اوضاع مناطق تحت کنترل داعش گفت که داعش اهالی را تهدید می کند که اگر با ازدواج دختران خود با عناصر این گروه مخالفت کنند یا جوانان خود را از جنگیدن در صفوف داعش منع کنند، سرشان را خواهد برید.

این زن گفت: داعش چنانچه دختری را ببیند که با پسری در خیابان راه می رود، درباره روابط خویشاوندی آنها سوال می کنند و (اگر نتوانند آن را ثابت کنند)، دختر اگر زیبا باشد؛ برای تجاوز برده می شود اما اگر زیبا نباشد؛ به بهانه اجرای قوانین شریعت شلاق خورده و تا سرحد مرگ شکنجه می شود. عناصر مسلح به بهانه سم پاشی وارد خانه ها می شوند اما هدف اصلی آنها آگاهی از تعداد دختران در آن خانه است تا آنها را ربوده و به سرکردگان خود تحویل دهند.

وی به یکی از جنایت های داعش اشاره می کند و می گوید: یک بار مادری که از دست دختر چهارساله اش عصبانی بود که چرا بیرون رفته است، از روی عصبانیت به دخترش گفت: "به خانه برگرد، و گرنه بخدا سرتو را می برم". او این حرف را بدون قصد و غرض و یک لحظه از روی عصبانت گفت اما یکی از عناصر داعش این حرف را شنید و رفت و دختر را پیش مادرش برد و گفت "چون به خدا قسم خوردی باید دخترت را سر ببری" . مادرش دیوانه شد و به شدت مخالفت کرد، لذا آنها دخترک را سر بریدند و دستان مادر را در خون دخترش فرو بردند.

وی در پایان تاکید کرد که وضعیت زنان در مناطق تحت کنترل داعش در رقه در سایه ارعاب روزانه اهالی، بسیار وخیم است و آنان از ترس از رقه فرار می کنند و به سمت مواضع ارتش سوریه می روند و از آنجا به اردوگاه استان السویداء می روند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۴ تير ۱۳۹۵
داعش هم جزو حقوق بشر است وحق حیات دارد ومخلوق خداوند است وحالا که همه ضد آنها هستید من طرفدارشان هستم.....الکی مثلا من علی مطهری ام
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
خداوند شمارا لعنت کن شما از جانب خداوند محکم به مرگ شو دید امیدوارم که نسلتون از روی کره ی زمین حذف بشه
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
وظیفه مااینه که حجابمون وناموسمون روحفظ کنیم شیطان که همون ماهواره است ازتوخونمون بیرون کنیم راه دشمن روببندیم
مردای ناغیرتشون کجارفته که میزارن زنهاودخترانشون رااین بباسای غربزده وار خیا9بونا میشن خدای نکرده اگه پای داعش به کشورمون برسه وااای خدااونروز رونیاره
پس چرابعضیها مخالفن که مابه عراق وسوریه کمک کنیم ایاماحاضریم درماه سه رو پول غذامون روبرای این آواره هابدیم یعنی اینقدبی انصافیم
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
تا جاهلیت وبربریت هست داعش هم هست متاسفانه این قوم وحشی ازخدابیخبر رانمیتوان باسلاح نابودکردبلکه با بالابردن سطح فرهنگی خودبخودمحوخواهدشد
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
باید همشونو بگیرن زنده زنده تو اتیش بسوزونن تا عبرت دیگرون بشه وهابیای کثیف .
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
انشاالله انتقام الهی از داعشیانن وهمهی ظالمین جهان زو.دتر به وقوع می پیوندد ماهم باید بادعا هایمان خصوصا نماز شب که رمز نابودی دشمنانمان چه در گذشته وحال می باشد اهتمام ورزیم ..
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
روابط خویشاوندی دختر و پسر در مملکت ما هم سوال می شود...
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
من یکی از کشورهارو میشناسم که پلیسهاشون جوونهارو میگیرن و به جرم بودن با هم یا شادی و.... اونارو شلاق میزنن.
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۵ تير ۱۳۹۵
برو خجالت بکش عمو.یه سرخیابونا بزن ببین چه خبره
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
باید تک تک افراد داعش رو زنده زنده در آتش سوزاند،اینها پست ترین افرادی هستند که تا حالا روی کره زمین بوده اند.
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدایا برپا کننده پرچم عدل ونابود کننده ظلم را برسان
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
اون هیلاری کلینتون نجس اینارو درست کرد.
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
اون دسته از مردمی که توی سایتها واسه هر جرمی چه بزرگ چه کوچک دائما حکم اعدام میدن و آخر هر خبری ---اعدامش کنید__ کامنت میزارن بدونن این تفکر داعشه اگر بده شما هم این کارو نکنید
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
بله اگه ایران از ابتدا جلوی این داعشی های بی رحم و کثیف رو در عراق و سوریه نمیگرفت الان ماباید بجای گروه داعش با دولت یا کشور داعش میجنگیدیم . حالا بعضی ها بگن کمک به عراق وسوریه چرا. کافیست 1ساعت جای انها باشیم . لعنت بر داعش و حامیان انها.
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
ادم نمی تونه حتی تصور کنه,
قربونه خدا بشم که چقدر تحمل داره
این داعشی ها رو اگه هزار دفعه زنده زنده بسوزونند بازم کمه
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
چرااین داعش های نجس که از خوک هم نجس ترند نابودنمیکنید تاکسی جرعت نکند که به اسم خداسری روببره یاتجاوز کنه اگربخواهیدمیتونید چرا این کارونمیکنیدلعنت خدابرهرچی ظالم حتی گرگ باگرگی خودش به گله تجاوزنمیکنه سگ های کثیف داعشی لعنت خدابه شما
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدا خودش به دادبرسه واین یزیدهای زمان را ازروی زمین برداره انشالله
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
اصلا نمیشه حتی رنج این مردمو تصور کرد
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدایا این آدم کش های وحشی که حتی به بچه چهارساله هم رحم نمی کنند نیست و نابود کن و زمین را از شر این حیوان های کثیف پاک کن آمین.
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
نمیدونم چه فحشی بدم، یا چه جمله ای بگم که لایقشون باشه، اسم داعش که میاد، حالت تهوع بهم دست میده
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدایا پس کی جوابشونو میدی
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
ای کاش میتونستم کاری بکنم و بدن این داعشیها را تکه تکه کنم و چنان درسی به انها بدهم که در تاریخ ثبت شود
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
لعنت الله علی داعش
لعنت الله علی صهیونیسم
لعنت الله علی آل سعود
الله بزرگترین انتقام گیرنده است
لا حول ولا قوت الا بالله
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدایا به خودت پناه میبریم ازکره زمین که با پاکی عطایمان کردی ازدست کثیف ترین انسانها ناپاک نجات ده
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
لعنت خدا بر داعش و کسانی که این گروه پلید تروریستی را بوجود اوردند.