سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهپایه زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

متهم نفتی 5 ماه غیر قانونی در بازداشت است/ زنجانی‌ می‌تواند با وثیقه 5 هزار میلیاردی آزاد شود

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: بدهی موکلم کمتر از 2 میلیارد یورو است که قانونا می تواند با وثیقه 5500 میلیارد تومانی آزاد شود.

رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در گفت و گو با گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به صحبت های روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر وثیقه 9 هزار میلیاردی زنجانی برای آزادی اظهار داشت: سخنگوي قوه روز گذشته به نكته خوبي اشاره كردند،دادگاه مكلف به تبديل قرار موكله است و اگر وی نتوانست وثيقه را تهیه کند در این شرایط می توانند دوباره موکلم را بازداشت كند.

وی افزود: در حال حاضر بابک زنجانی ٥ ماه غيرقانوني بازداشت است و اساسا هنوز برای زنجانی تبديل قرار صورت نگرفته است تا ميزان وثيقه مشخص باشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی بیان داشت: بدهی زنجانی كمتر از ٢ ميليارد يور است که ٨ هزار ميليارد تومان ارزش اموال داخلي وی مي شود و در نتیجه موکلم قانونا می تواند با قرار وثيقه ٥٥٠٠ ميليارد تومانی آزاد شود و قانون هم مکلف است موكل را با این میزان وثیقه آزاد كند.

کوهپایه زاده گفت:رسانه ها بايد نسبت به حقوق شهروندی مسئولانه برخورد كنند و هيچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون نيست حالا چه متهم زنجانی باشد و یا چه شخص ديگری.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
یادت بخیر عدالت
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
واقعا امام مهدی (عج) چه بلایی سر همچین افراد میارن؟!

ما گیر ده میلیونیم ، اینا حرف از 5500 میلیــــــــــــــــــــــارد میزنن.

چقدر دلم عدالت مهدوی میخواد...
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
آزادیش بد آموزی داره دیگه جلوی دزدی مدیر عامل ها رو نمیشه گرفت میگن دو تا دزد داشتن آلوچه میخوردن ولی یکیش گور بود عهد کرده بودن هر کدوم به نوبت یه دونه وردارن بخورن بعد مدتی مرد کور یقه رفیق دزدشو میگیره میگه چرا تو ده تا ده تا ور میداری رفیقش میگه از کجا فهمیدی توکه نمیبینی کوری چطور فهمیدی !!!مرد کور میگه از اونجایی که من 3 تا 3تا ور میداشتم و تو به من هیچی نگفتی
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
درود براین وکیل عادل وکاربلد که حقوق شهروندی را متذکرشد!!!!!!!
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
یکی برای پرداخت نکردن یک قسط وام که مبلغ اون 123000 تومانه میفرستند زندان و خانواده اش به چالش کشیده میشه و یکی مثل بابک زنجانی با بدهی 9 هزار ملیارد میخواهند ازاد کنند بدون پرداخت غافل از اینکه اگر این پول برای ازدواج یا اشتغال جوانان هزینه می شد مشکل ملیونی از این جوانان را حل میکرد ..
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
سلام...
چی شد واقعا؟!!!
دزد اگه پررو بشه میاد یقه صاحبخونه رو می گیره... فکر میکنم مصداقش همین باشه
لطفا پیگیر باشید که حرف ما مردم چیه!! خواهشا
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
بستگی داره این بدهی به چه علت باشد
اگه ایجور باشه یکی که قتل میکنه دیه بده تموم شد
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
باید ازاد شه تا بدهی خودش رو پرداخت کنه اگه تا حالا ازاد بود خیلی وقت بود بدهیشو داده بود
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتتون کنه مگه قرار نبود این دزد را اعدام کنن بیچاره کارگران معدن را شلاق میزنن بعد اقا حتی تو هم بهش نمیگن
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
گناه دارد ،تنبیه شده ،باید در زندان دق کوند بمیرد ،وبعد جنازه اش را به خانواده اش تحویل دهید.وقت آن رسیده قانون اسلام ،بخاطر اینکه در این ماه مبارک رمضان قرآن ناز شد ه بر پیامبرگرامی اسلام،آقای بابک زنجانی را آزاد ی کامل به او دهید ،وبدهکاری اورا ببخشید ،تابتواند در کشور م زندگی کوند ،
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
سلام.برچه مستند قانونی وکیل ایشان اظهار میکنند که قانون مکلف است موکل را با وثیقه آزاد کند؟؟ایشان متهم به ارتکاب اعمالی هستند که عنوان قانونی ان افساد فی الارض بوده مجازات قانونی آن سلب حیات می باشد ولذا قانوناً قراربازداشت موقت صادر شده و تبدیل این قرار و فک آن بسته به اوضاع واحوال حاکم در اختیار مقامات قضائی است.ولذا هیچ موجبی برای تکلیف قانونی در خصوص تبدیل قرار بازداشت به وثیقه وجود ندارد. چه متهم زنجانی باشد چه غیز زنجانی!
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
اتهام ایشان اگر تنها اتهام مالی بود بله
اما اتهام ایشان به علت گستردگی فساد و رشوه افساد فی الارض است و تقاضای اعدام برای ایشان شده لذا با قرار وثیقه نباید ازاد بشه .
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
این که حکمش اعدام بود پس چی شد
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
تا آخر عمرش زندانی باشه بهتر از اعدام هست
به نظر من فقط آدم کشها باید اعدم بشن
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خیلی مسخره ست که کسیو بخاطر بدهی بخوان اعدامش کنند یا حبس ابد اون باید ازاد بشه تا بتونه بدهی خودشو پرداخت کنه توی زندان که ن طلبکاراش به پول میرسند ن اون میتونه پولی بهشون بدد