سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوش در نطق میان دستور:

تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی دچار ضعف است

نماینده صومعه‌سرا گفت: تیم اقتصادی دولت دچار ضعف است و اگر دولت به رکود اقتصادی توجه نکند، قطعا بازار شکننده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از حضور مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی شدیدا دچار ضعف است.

دلخوش ادامه داد: سیاست‌های اقتصادی کلان در کشور که سیاست‌مداران و سرمایه‌گذاران بخش‌های تولیدی  اعم از صنعت و کشاورزی خدمات را دچار مشکل کرده است اگر دولت به این رکود اقتصادی توجه نکند قطعا بازار شکننده خواهد شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا افزود: امروز نزدیک به 10 هزار تولیدکننده در سراسر کشور داریم و غالب این تولیدکنندگان علاوه بر مشکلات مالی که پیش رویشان است مشکل دیگر عدم تحقق ماده 8 قانون یارانه‌ها به بخش تولید بود که باعث شده امروز هم اشتغال کشور در رکود باشد و هم اقتصاد کشور دچار نوسانات شود.

وی اظهار کرد: بانک‌های خصوصی بین 60 تا 70 درصد اما بانک‌های دولتی بین 25 تا 30 درصد سود ویژه دارند. ما در دوره‌های هفتم و هشتم تلاش کردیم که فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق یابد متأسفانه همین بانک‌های خصوصی امروز قوز بالای قوز شده است.

دلخوش تصریح کرد: متأسفانه امروز یکی از سدهای جلو پای سرمایه‌گذاران هم بانک‌های دولتی و هم بانک‌های خصوصی هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پرداخت مالیاتهای سنگین و ممنوع الخروج شدن مدیران صنایع تولیدی و تبعات عظیم حجم نیروی انسانی، کارخانجات و واحدهای تولیدی یکی از دغدغه‌های صنعتگران و واحدهای تولیدی به خصوص در صومعه‌سرا دچار مشکل شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.