سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيری دو سارق موتورسيكلت در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:با كار اطلاعاتی پليس دو سارق موتورسيكلت شناسائي و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ ايرج خانی پورگفت: موتورسيکلت وسيله ای است که بر خلاف اتومبيل ازضريب امنيتي (ازنظر سرقت) پاييني برخوردار بوده و در صورت سرقت به راحتی مي توان آنرا مخفی كرد كه بايد شهروندان توصيه های ايمنی در جهت پيشگيری از سرقت را جدی تر بگيرند.

وی افزود: در پي وقوع سرقت دو دستگاه موتورسيكلت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفته و با كار اطلاعاتی صورت گرفته دو سارق در اين زمنيه شناسائی شدند.

اين مقام مسئول گفت: در دو عمليات مختلف دو سارق با هماهنگي مراجع قضايی دستگير و از اين متهمان دو دستگاه موتورسيكلت مسروقه نيز كشف و ضبط شد.

خانی پور به شهروندان توصيه كرد: هنگام پارک موتور سيکلت ضمن قفل و زنجير كردن آنرا در شعاع ديد خود و افراد مطمئن قرار داده و از پارک کردن موتور سيکلت در پشت منزل و نقاط خلوت خودداری كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: موتور سيکلت خود را شماره گذاري و پلاک انتظامی اخذ شده را روی آن نصب و در صورت وقوع سرقت سريعاً مراتب به 110 اعلام و به کلانتری مراجعه و مشخصات کامل موتورسيکلت اعم از شماره پلاک انتظامی ،شماره موتور تنه رنگ مدل آنرا برابر اسناد مالکيت اعلام كنيد.


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.