سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

جراحی قلب نوزاد 18 ماهه برای اولین بار در استان سمنان

برای اولین بار جراحی آنژیوگرافی درمانی نوزاد 18 ماهه در سمنان با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ متخصص اطفال و فوق تخصص قلب مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین(ع) از اجرای عمل اجرای موفق آنژیوگرافی درمانی نوزاد 18 ماهه در سمنان خبر داد.

محمدنصیر همتیان گفت: برای اولین بار در استان جراحی آنژیوگرافی اینترنشنال(درمانی) قلب نوزاد شیرخوار 18 ماهه در بیمارستان کوثر انجام شد.

وی، درباره عمل جراحی این نوزاد 18 ماهه سمنانی گفت: رگ جنینی باز این شیرخوار به وسیله یک فنر، با موفقیت بسته شده است.

وی، انجام عمل آنژیوگرافی برای اطفال را موفقیت بزرگی برای حوزه درمان این استان دانست و گفت: این جراحی نادر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام می شود و امروز به همت مسئولین دانشگاه و بیمارستان امیرالمومنین(ع)، مردم استان از این نعمت بهره مند شده اند.

این فوق تخصص قلب اطفال و نوجوانان، با اشاره به راه اندازی بخش استنت گذاری قلب در این بیمارستان، اظهار امیدواری کرد: زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات تشخیصی درمانی تخصصی با حداقل هزینه در استان سمنان فراهم شود تا مراجعه بیماران به مراکز درمانی سایر استان ها کمتر و از تحمیل هزینه بر آنان جلوگیری شود.

از ابتدای تیر 94 تا کنون 10 عمل آنژیوگرافی در این بیمارستان انجام شده است که از نوع تشخیصی بوده و برای اولین بار در استان سمنان جراحی آنژیوگرافی درمانی صورت گرفته است.
انتهای پیام /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.