سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب مهاجم دو ملیتی از سوی باشگاه سپاهان

یک مهاجم دو ملیتی که سهمیه آسیایی محسوب می‌شود به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   پدرو هنریکه اولیویرا مهاجم 24 ساله برزیلی که دو ملیتی و صاحب پاسپورت تیمور شرقی است با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوست.
  
این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های جوانان سائوپائولو و گرمیو را دارد و در رده بزرگسالان در تیم‌های مختلف برزیلی از جمله موگی میریم، اوبرابا، سانتاکروزنس و پترولینا سوشال بازی کرده است.

پدرو در سال 2014 قاره آسیا را برای ادامه دوران حرفه‌ای فوتبال خود انتخاب کرد و به تیم مسیمیر قطر پیوست و در پایان لیگ با انجام 12 بازی و زدن 9 گل عنوان آقای گلی لیگ قطر را به خود اختصاص داد. این بازیکن در سال 2015 به تیم العروبة  عمان پیوست و پس از آن نیز به عضویت تیم PKNS FC مالزی درآمد و در این تیم نیز خوش درخشید و توانست در 13 بازی 8 گل به ثمر برساند. پدرو همچون روال گذشته سال بعد تیم خود را تغییر داد و در سال 2016 به تیم ایرفورس سنترال تایلند پیوست.  

پدرو هنریکه برزیلی در 3 دسامبر 2013 پاسپورت جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی را دریافت کرده و ملیت آسیایی دارد و از این‌رو وی به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی - تیمور شرقی به حساب می‌آید و می‌توان از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده کرد. این مهاجم برزیلی چهار بازی  برای تیم زیر 23 سال تیمور شرقی انجام داده و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.