سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 میلیون توئیت با هشتگ اورلاندو / حمله دوباره ترامپ به مسلمانان

پس از حادثه تیر اندازی در کلوپ شبانه همجنسگرایان در اورلاندو آمریکا ، هشتگ اورلاندو به یکی از داغترین موضوعات توئیتر تبدیل شد، همچنین ترامپ با بهانه ای جدید به مسلمانان حمله کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حادثه تیراندازی در کلوپی شبانه در ایالت اورلاندور آمریکا و کشته شدن 50 نفر موجی از پیام های توئیتری این شبکه را فراگرفت که با نزدیک به دو میلیون بار استفاده از هشتگ اورلاندو جزو موضوعات داغ (trend) توئیتر قرار گرفت.




عامل این حادثه یک مرد تبعه افغانستان  به نام عمر متین و مرتبط با داعش عنوان شده است که در جریان درگیری کشته شد. در پی این حادثه دونالد ترامپ بهانه ای جدید برای حمله به مسلمانان پیدا کرده و گفت: "گزارش ها میگویند قاتل اورلاندو فریاد زد "الله اکبر" و با عنوان او همجنسگرایان را قتل عام کرد . مرد دومی نیز در لس انجلس با تفنگ نزدیک رژه همجنسگرایان مرد دستگیر شده است."



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دمش گرم.عیششون رو خراب کرد.
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
به احتمال زیاد کاردموکراتها امریکا بوده می خواهند با این بهانه که خودشان بوجود اورده اند با حمله به داعش که در حال شکست از دولتهای عراق و سوریه و مقاومت در اینده نزدیک است در انتخابات امریکا رای جمع کنند
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
همه همجنس گرایان برن جهنم .
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دم عمر متین گرم
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دم عمر متین گرم