سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام پدیده تیم ملی به پادگان تراکتور

مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال حضور پدیده ملی پوش سایپا در تیم خود هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه وررشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته با تمیددی قراردادش با باشگاه سایپا، به شایعات پرسپولیسی شدن خود خاتمه داد.

با این وجود شنیده می شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای تقویت تیم خود در لیگ شانزدهم، روی مهدی ترابی به عنوان بازیکن سرباز نظر دارند و قصد دارند در مذاکره با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح زمینه حضور وی در تراکتور را فراهم کنند.

تراکتور پس از پایان خدمت بختیار رحمانی و شاهین ثاقبی خلا هافبک تاثیرگذار را در فهرست خود احساس می کند و به دنبال رفع این نقاط ضعف با استفاده از سایر بازیکنانی است که در شرایط سربازی قرار دارند. مسئولان این باشگاه ابتدا با امید عالیشاه هافبک پرسپولیس مذاکره کردند اما به دنبال تمدید قرارداد وی با سرخ پوشان پایتخت، این مذاکرات به سرانجامی نرسید. حال تراکتوری ها امیدوار به جذب یکی از شاه ماهی های فصل نقل و انتقالات هستند. تمدید قرارداد ترابی با سایپا با وجود باقی بودن سه فصل دیگر از قرارداد وی، به این شایعه دامن می زند.

از طرفی ترابی از معافیت تحصیلی برخوردار است و باید دید کادرفنی و مدیریت باشگاه سایپا به راحتی حاضر می شوند، تاثیرگذار ترین بازیکن خود را به دلیل خدمت سربازی از دست دهند.

در صورت انتقال ترابی به تراکتورسازی، وی با محمدرضا اخباری دیگر بازیکن سایپا که برای گذراندن خدمت سربازی به تبریز رفته، هم بازی می شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.