سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میامی؛

انتصاب رئیس اداره ورزش و جوانان میامی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حکمی، مقداد تیموری را به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از میامی؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حکمی، مقداد تیموری را به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی منصوب کرد.
پیش از این نیز نوید ظفری از تاریخ اول بهمن 1391 به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان در شهرستان میامی خدمت کرده است.
تیموری دارای مدرک فوق‌لیسانس و دانشجوی دکتری تربیت‌بدنی و علوم ورزشی است و تدریس در دانشگاه‌های شاهرود را در کارنامه خود دارد.
وی متولد سال 1361 در شهرستان شاهرود از ورزشکاران  رشته فوتبال و دومیدانی بود و دانشجوی دکترای رشته تربیت‌بدنی گرایش بیومکانیک ورزشی است که از سال 94 به استخدام وزارت ورزش و جوانان درآمد
در این حکم آمده است: به‌موجب این ابلاغ جنابعالی به‌عنوان مسئول  ورزش و جوانان شهرستان میامی منصوب  می‌شوید. نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و کارکنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و امور جوانان آن شهرستان موفق و مؤید باشید.
انتهای پیام / د
برچسب ها: انتصاب ، ورزش ، جوانان ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.