سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

واگذاری هفت هزار خط تلفن ثابت در اندیمشک

رییس اداره مخابرات اندیمشک از واگذاری هفت هزار خط تلفن ثابت به متقاضیان در مناطق مختلف این شهر خبر داد و گفت:همچنان ظرفیت خالی برای واگذاری تلفن ثابت به متقاضیان در اندیمشک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جلال احسانی گفت:در این راستا بسترسازی برای واگذاری این خطوط به مشترکان در مناطق کوی ولایت و فاز 2 فرهنگیان ،مسکن مهر و بیش از 30 نقطه پراکنده شهرستان اندیمشک انجام گرفت.

وی اظهار کرد:بستر لازم برای واگذاری 15 هزار خط تلفن در سطح شهرستان مهیا شد که با توجه به تعداد تقاضا، هفت هزار خط به مشترکان واگذار گردید.

احسانی گفت:در این راستا 32 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:در راستای رفاه حال شهروندان سایت های همراه اول در پارک حاجی پور، مصلی ، مدرسه معرفت ،ترمینال و کوی جانبازان نیز راه اندازی و نصب شد.

وی بیان کرد:پوشش ارتباطی همراه اول نیز در مناطق سد دز،کوی ولایت،کوی رسالت،فاز 1 و 2 پادگان تیپ حضرت ولیعصر (عج) نیز با تلاش مخابرات توسعه و تقویت شده است.

احسانی گفت:سه سایت کم ظرفیت همراه اول نیز در مراکز انقلاب، روغنی زادگان و قلعه لور برگردان و تعویض شد که با ایجاد سایت های پرظرفیت در این مراکز ضریب نفوذ ارتباطی افزایش یافت.

در شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان بیش از 38 هزار مشترک تلفن ثابت ، 22 هزار مشترک همراه اول دایمی و 19 هزار و 500 مشترک همراه اول اعتباری وجود دارد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.