سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چهار مجتمع آبرسانی کاشان در انتظار اعتبار

تکمیل چهار مجتمع آبرسانی کاشان نیازمند 82 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان گفت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی جوشقان استرک از سال 86 آغاز و تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده و برای تکمیل این طرح و پرداخت دیون نیازمند 9 میلیارد ریال اعتبار است.
علیرضا صبوری با بیان اینکه حدود 95 درصد این طرح اجرا و مابقی درحال تهیه اسناد و تکمیل می باشد افزود: اعتبار مورد نیاز برای پایان این طرح حدود 14 میلیارد ریال می باشد که با تکمیل آن سه روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.
وی مجتمع آبرسانی آزران- ورکان را از دیگر طرح های نیمه کاره عنوان کرد و گفت: این طرح از سال 90 آغاز شده و اجرای آن تاکنون 6 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه دربرداشته و 50 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح مورد نیاز است.
صبوری افزود: عملیات اصلاح و خطوط انتقال، ساخت مخازن جدید و اتصال چاه های موجود در این روستاها به منظور مدیریت بهتر انرژی و شبکه و بهره وری بیشتر از مهمترین نیازهای این مجتمع در فاز نخست است.
کاشان دارای 4 بخش مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک بوده که حدود 56 روستا را دربر می گیرد و در مجموع 14 هزار و 640 مشترک زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان قرار دارند .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.