سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات پذیرش پولی دکتری دانشگاه شهید بهشتی

رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در پردیس دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی پولی از طریق کنکور جذب می کنیم.

محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جذب دانشجو پولی در این دانشگاه اظهار داشت: در پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی چند سال است که از کانال کنکور دانشجوی پولی جذب می شود.

وی تاکید کرد:  این دانشجویان را از همان مسیر کنکور، پذیرش و گزینش می کنیم و همه افراد مصاحبه انجام داده اند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی در خصوص  شهریه پردیس های خودگردان در مقطع دکتری عنوان کرد: امسال شهریه دکتری در پردیس خودگردان تغییری نمی کند و همان مبلغ سال گذشته است.

طهرانچی بیان کرد: دانشگاه شهید بهشتی با بنیاد ایران شناسی، پژوهشکده علوم شناختی و با برخی دیگر از مراکز پژوهشی که خودشان به طور مستقیم نمی توانند دانشجو بگیرند ارتباط دارد و دانشجو را با همکاری آن پژوهشکده ها تربیت می کند. 

وی ادامه داد: در واقع در پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی با همکاری پژوهشکده های غیر دولتی - غیر انتفاعی هم فعالیت می کند اما محل تحصیل به عنوان مثال پژوهشکده علوم شناختی است.

رییس دانشگاه شهیدبهشتی یادآور شد: دوره های دکتری پردیس خودگردان به صورت آموزشی - پژوهشی است و تفاوتی با دوره های دیگر ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فريد پژواك
۲۳:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
بنده از كشور دوست افغانستان به شما در تماس شدم. در رابطه به مقطع ماستري تان و شرايط شان براي بيروني ها چيست پرسان ميكردم
اگر خواسته باشيم پولي بخوانيم شرايط چيست و چيطور بايد اقدام نمايم.