سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی ساخت بلوک زایمانی در بیمارستان مهاباد

بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی مهاباد از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در بازدید از بلوک زایمانی در دست ساخت بیمارستان امام خمینی مهاباد گفت : پارسال بیش از 3 هزار زایمان طبیعی در مهاباد به ثبت رسید که همین امر باعث شد ساخت بلوک زایمان در این بیمارستان در اولویت قرار گیرد.

علی حسنی افزود : فضای سابق بخش زایمان بیمارستان مهاباد ، 452 متر مربع مساحت با تنها 20 تخت بود که حتی با اشغال صددرصد تخت ها برای بیماران ، این تعداد تخت پاسخگوی نیاز نبود.

حسنی افزود : بر همین اساس با کسب مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ، ساخت یک بلوک زایمان با مساحت 1252 متر مربع و با تعداد حدود 50 تخت فعال به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت تا با احداث آن ، تا 10 سال دیگر ، نیاز شهروندان مهاباد و شهرهای همجوار تأمین شود.

مسئول امور بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: این طرح در قالب طرح تحول نظام سلامت و با هدف افزایش فضای فیزیکی ، رضایت مراجعان ، گسترش ترویج انتخاب زایمان طبیعی و نزدیک شدن به استانداردهای بخش زایمان ساخته می‌شود.

به گفته وی روزانه به‌طور متوسط بین 10 تا 14 زایمان در بیمارستان امام خمینی مهاباد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.