سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیعی: سیاست‌گذاری والیبال به زودی مشخص می‌شود/ هدف فوتبال حضور در میانه جدول است

مدیر عامل تیم والیبال پیکان تهران گفت: مسئولان باشگاه در یکی دو روز آینده سیاست‌گذاری تیم والیبال برای فصل آتی را مشخص خواهند کرد.

محمود شیعی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم والیبال پیکان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر ، اظهار داشت: تصمیماتی در حال گرفته شدن است. تا چند روز آینده خبرهایی در راه است که عنوان خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به جدا شدن فرهاد قائمی از تیم والیبال گفت: شنیدم که این بازیکن از تیم ما جدا شده است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. سیاسیت‌های والیبال پیکان یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد و بعد از آن اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

شیعی با بیان این مطلب که پیمان اکبری و تیم دستیارانش در تیم پیکان باقی خواهند ماند ، گفت: این مربی قراردادش را با پیکان تمدید کرده است و همچون سال‌های قبل در کنار تیم ما خواهد بود.

وی درباره تیم فوتبال پیکان، گفت: فعلا با 12 نفر از بازیکنان فصل قبل خود قرارداد بستیم. منتظر هستیم تب نقل و انتقالات کمی بخوابد و سپس اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود کنیم. در حال حاضر یکی دو بازیکن جدید از لیگ یک جذب کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: هدف گذاری تیم فوتبال پیکان این است بتواند این فصل در میانه‌های جدول قرار بگیرد تا در سال‌های بعد بتوانیم به عناوین بهتر در بالای جدول فکر کنیم. 

شیعی ادامه داد: تمام تلاش ما این خواهد بود که تیم پیکان در لیگ برتر باقی بماند و مانند تیم والیبال که همیشه در سطح اول لیگ حرف‌هایی برای گفتن دارد و در جمع بهترین‌هاست، فوتبال هم بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.