سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری شورای اداری شهرستان نقده

شورای اداری شهرستان نقده برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان وبا حضور اعضای شورای اداری و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان و رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در استان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

فرماندارشهرستان درابتداء ضمن عرض سلام و درود به روح پرفتوح معمار كبير انقلاب اسلامي ايران امام خميني (ره) و آرزوي طول عمربا عزت و پربركت براي رهبر معظم انقلاب و آرزوی توفیق برای دولت محترم تدبیر و امید و تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص سفر رئیس جمهور محترم به استان مطالبی را بیان داشتند .

فرماندار گفت: با توجه به استقبال باشکوه مردم استان از رئیس جمهور محترم و نماینده ایشان در شهرستان نقده جا دارد از مردم استان و شهرستان نقده و تمامی مسئولین محترم که زمینه اسستقبال باشکوه از هیات محترم دولت را فراهم آوردند تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم.

فرامرزی افزود:تمام سعی و تلاش دولت بر محرومیت زدایی از منطقه است بطوری که در طول دوسال آینده 49 پروژه بزرگ با اعتبار 9490 میلیارد ریال در استان عملیاتی خواهد شد و با این سرمایه گذاری تحرکی اساسی در توسعه استان و رونق اقتصادی اتفاق خواهد افتاد .

وی ادامه داد :در زمینه طرحهای عمرانی 2 طرح بزرگ کشاورزی – 4 طرح علمی و گردشگری – 4 طرح حمل و نقل – 11 طرح ورزشی – 11 طرح بهداشتی و درمانی در سطح استان آذربایجان غربی اجرایی خواهد شد و سهم شهرستان نقده نیز در این طرحها لحاظ گردیده و توسط مسئولین امر پی گیری خواهد شد .

فرمانداربا تقدیر و تشکر از ماموستا سرخابی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان نقده گفت: در بحث دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان نقده دفتر شهرستان نقده با دفتر اشنویه تجمیع گردیده است .

وی در ادامه جلسه با اشاره به امنیت موجود در کشورمان افزود:امروز آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی است و می طلبد که تمامی مردم و مسئولین با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند .

در ادامه جلسه حاج آقا حسین خانی مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام بر لزوم پشتیبانی از مدافعان حرم تاکید کردند .

وی افزود: امروز آخرین نقشه دشمنان اسلام در مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه است و با توجه به اهمیت موضوع همه افراد جامعه و مسسئولین وظیفه دارند که در خصوص حمایت مادی و معنوی از مدافعان حرم تلاش و کوشش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان نقده می تواند نقش مهمی در جذب کمکهای مردمی به مدافعان حرم داشته باشد .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.