سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزافه گویی سرکرده گروهک منافقین: اوضاع ایران پس از توافق هسته ای وخیم است!

مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، در اظهاراتی مضحک اوضاع ایران پسابرجام را وخیم توصیف کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تازه ترین گزافه گویی خود مدعی شد اوضاع ایران پس از توافق هسته ای میان این کشور و قدرتهای جهانی رو به وخامت گذاشته است.

وی روز گذشته در نامه ای به اعضای سنا و نمایندگان ایتالیا با تشکر از آنچه صدوربیانیه حمایتی آنها از مخالفان برای رسیدن به آزادی و دموکراسی نامید، مدعی شد: این اقدام نمونه ای از سیاست مسئولانه و حکیمانه محسوب می شود. چرا که تنها مسأله آزادی ملت ایران نیست؛ بلکه منافع اصلی اروپا نیز در برابر قلب خطرناکترین بحران جهانی که در خاورمیانه نمود پیدا کرده، وجود دارد.

رجوی در ادامه ادعاهای خود با توهین به انتخاب مردم ایران افزود: پس از توافق هسته ای در ژوئیه 2015 ( تیر94) برخی در اروپا و آمریکا انتظار داشتند گشایشی در ایران ایجاد شود و برخی معتقد بودند میانه روها پیروز می شوند و در انتخابات مضحکی که در ماه مارس (اسفندماه) برگزار شد، زمام امور را در دست می گیرند.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در ادامه ادعاهای بی اساس خود نوشت: اولا در حاکمیت دینی ایران هیچ نیروی معتدل و میانه رویی وجود ندارد و ثانیا حکومت ایران آنچنان ضعیف شده است که قادر نیست در قبال شهروندان از خود انعطاف نشان دهد. از این رو نیازمند سرکوب بیشتر جامعه و صدور تروریسم و جنگ است.

سرکرده گروهک منافقین در ادامه ادعاهای خود با توهین بی شرمانه به نیروهای سپاه پاسداران و سردار سلیمانی افزود: پس از توافق هسته ای اوضاع در تمامی زمینه ها بدتر شده است. اعدام ها و بازداشت ها بیشتر شده و اقتصادی که با رکود بالا دست و پنجه نرم می کند. این ها در کنار اقداماتی است که نیروهای سپاه برای جنگ افروزی در سوریه و کشتار بیشتر عراقی ها به دست سپاه قدس به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی انجام می دهند.

مریم رجوی همچنین مدعی شد: در روزهای اخیر، پارلمان ایران از ورشکستگی نظام بانکی کشور خبر داد و در همین زمان، وزیر کشور در گزارشی رسمی از بازداشت سالانه 600 هزار نفر در ایران سخن گفت.  طبعا تعداد واقعی بیش از این ارقام است. 

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در ادامه گزافه گویی های خود مدعی شد: بی ثباتی حکومت در تمام زمینه ها آشکار است. دیکتاتوری، اقدامات سرکوبگرانه و جنگ افروزی هرچه قدر هم شدیدتر شود، دوامی نخواهد داشت. این وضع پیام مهمی به آنهایی است که تلاش دارند قراردادهای اقتصادی با ایران ببندند و آن این است که به مسیری اشتباه تکیه زده اند.

ادعاهای بی اساس سرکرده گروهک منافقین در خصوص حقوق بشر و تروریسم درحالی مطرح می شود که دست داشتن این گروهک در جنایات و کشتار مردم و مقامات ایران در اوایل انقلاب هنوز از خاطر مردم کشورمان پاک نشده است.

این گروهک تروریستی در زمانی که مردم ایران برای حفظ کیان کشورمان با نظام بعث عراق در حال جنگ بودند، با صدام حسین، دیکتاتور وقت این کشور متحد شد و نیروهایش را به عراق منتقل کرد.
همچنین نام این گروهک سالها در فهرست گروه های تروریستی قرار داشت. در سال 2009 نیز وزارت امور خارجه آمریکا گروهک منافقین را یک گروه تروریستی معرفی کرد. البته این گروهک پس از لابی گری های فراوان توانست نام خود را از فهرست گروه های تروریستی خارج کند.


انتهای پیام/
       

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۱ تير ۱۳۹۵
امثال این خانوم که معلوم الحالن. دره پادگاناشون رو اگه باز کنن هیچکی نمیمونه واسشون. بچه های مردم رو بزور حبس کردن تا بگن ما طرفدار داریم. اینا با صدام حسین ملعون دست میدادن و روبوسی میکردن وقتی مردم ایران داشتن بدست این قاتل خونخوار کشته میشدن. ارباب عراقیشون که رفت به درک خودشونم بزودی میرن انشالله.
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
کاری به منافق بودنش ندارم اون جای خود ولی من چشم دارم و اطراف خودم رو می بینم ، می بینم که رکود هست بیکاری هست اختلاف شدید طبقاتی هست . مسئولین اگر به توان داخلی اعتماد داشتن با مردم رو راست بودن همه رو به وحدت و کمک به هم فرا می خوندن حالا وضع این نبود ، همه پشت هم اقتصاد و علم رو به اوج می رسوندیم نه الان که پست رفت داشتیم . مسئولین خطای بزرگی کردن ملت رو فراموش کردن
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
آدم خائنی می باشد ولی بیشتر حرفهایی که زده تو خبرهاو سایتهای داخلی موجود می باشد
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدن سوختن چهره ی توی ملعون در اتش جهنم چه لذتی دارد!
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
حیف نون
خیلی رو داره الان باید کف قبرستان می خوابید
نمی دونم این برای چی چابلوسی می کنه دنیا اینا را از کشورشون راندند در یک برهوت سرزمین عراق (لیبرتی) اون هم عین خوکهای اصطبل راهشون دادند حالا به چی می نازند نمی دانم
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
عفریته خفه شو! مگه شما وطن فروشان بی غیرت نبودید که با صدام لعنتی دست بدست هم داده وخون جوانان ایران را بخاطر دفاع از دین وکیان خودشان برزمین ریختید؟! حال برای ایران وایرانی اشک تمساح می ریزید؟؟لعنت خلق وخالق بر تو بود منافق.
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
منافقین عده ای خودفروش، وطن فروش و قاتل هستند که هیچ جایگاهی در بین ایران و ایرانی ندارند.
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
درسته که این وطن فروش و قاتل و حرامزاده و ابلیس و کثیف و متعفن است و حق اظهار نظر ندارد ، چونکه ایرانی نیست ، صهیونیست است ، اما واقعا" اوضاع مردم خیلی بدتر شده متأسفانه .
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
امثال این تفاله های بد سیرت هر چند وقت یک بار واق واق می کنند تا بگویند زنده هستند چرا نمی گزارند تا نیروهای آنها با رسانه ها مصاحبه کنند و بگویند در اردوگاههای آنها چه می گذرد چرا آنها را ازاد نمی گذارند تا از رسانه های خبری دنیا برای آشنایی با وضعیت جهان استفاده کنند مخوف ترین سازمان سیاسی نظامی جهان در عصر حاضر منافقین هستند
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
بهتره ايشون تشريف ببرند جهاد نكاح
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
بیا برو گمشو زنیکه وطن فروش!
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
اگه مردم دوست دارن پس بیا ایران تا ثابت کنیم چقدر دوست داریم ریز ریز میشی بدبخت بچه های مردم و از اردوگاه ازاد کن در پادگان و باز کن ببینم چندتا نیرو برات میمونه
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خودشون ميدونن تعريف اين گروه چيه؟ شبيه شتر گاو پلنگ هستن.
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو قاتل وطن فروش
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
پیر خرفت ب هذیان گویی افتاده دیگ
این آرزوها رو ب گور میبری عین النجس
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو زنیکه پست فطرت. کسی که در جنگ تحمیلی با صدام حسین ملعون بر علیه مردم خودش همدست شد تکلیفش مشخصه. زور زیادی نزن کارتون تمومه.
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
ایشان بهتره که بره به کارش که تمیز کردن توالت های کاخ سفید است برسه و تو کار بزرگتر ها دخالت نکنه .
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
سكوت بهترين كار براي اين خائنين به دين و وطن و مردم است. رجوي كثيف و طرفدارش بهتره دهنشون رو ببندند تا از بوي تعفنيش دنيا آلوده نشه . مردم ايران هرمشكلي هم كه باحكومت داشته باشند قطعاً رهرو راه اين افراد كثيف و خائين و وحشي و ... نخواهند شد. لعن ابدي بر ايشان
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
منافق از نامش پیداست
بنده هرچند از رکود و تورم وحتی عملکرد دولت آقای روحانی در کشور ناراحت باشم ولی یک مویشان را به تمامی منافقانی چون این خبیث وطن فروش نمی دهم کسانی که کاسه لیس دشمنند وخود قاتل فرزندان این مملکت نمی توانند در صف واحد ملت در مقابل شیاطین اخلال ایجاد کنند .
مرگ بر منافق
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
شیطان مجسم .....کسی اگه ندیده الان میتونه ببینه....به امید روزی که تک تک این شیاطین به درک واصل بشن...
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
امريكا و اذناب خود فروخته اش مثل رجوي و . . . از ملت ايران عصباني باشند و از اين عصبانيت ان شاءالله بميرند. ننگ و اف بر وطن فروشان بد طينت.
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
از این ادم کثیف متنفرم.....
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو سگ نجس وطن فروش
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
پست فطرتهای خائن ....
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
آشغال وطن فروش
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
آب که سر بالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه ...
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
فاحشه سیاسی اجتماعی اقتصادی نظامی ِِِِِِِِ
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خاک تو سر کفتارت
درسته وضع مردم خوب نیست ولی ما باج به شغال نمیدیم هیچ وقت
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
مریم رجوی..یکی از بیماران روانی بالفطره است..متنفرم..لعنت خدا بر او..نابود میشی یکروز به دست ایران..هرچند دیگه اخرای راهی...بدبخت
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
بابا پنجعلی:
شما حررررررف نزن ....
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
شماها اگه انسان بودین این همه مردم بی گناه رو نمیکشتین.لازم نیست شما نگران ما ملت ایران باشید.آدم کش کثیف
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
خفه شو قاتل وطن فروش
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
راستش بعد از بر جام من و خیلیهای دیگه دارن بد بختر میشن
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
و همچنین خاک تو سره این پیره سگ کنن
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
این زن و تمام اعضا گروه فقط یک سگ هستن یه سگ بی ارزش که صاحبش بعد از چند سال رها کردنش توی عراق حالا دوباره حاضر شده قلاده گردنش بندازه