سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوزانو: براى بهتر شدن هنوز هم جا داريم

سرمربى تيم ملى واليبال ايران گفت:در رقابت های انتخابی المپیک در توکیو خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز جا دارد که بهتر شویم.

رائول لوزانو در حاشيه مراسم تقدير از تيم ملى واليبال، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات لیگ جهانی ٢٠١٦ فرصتی است تا تیم ایران به بهترین و آماده ترین شکل ممکن برای بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو آماده شود.
وی با بیان اینکه در چند هفته آینده علاوه بر تمرینات مسابقات فشرده ای نیز خواهیم داشت، گفت: شرایط مسابقات به گونه ای است که می توانیم هماهنگی تیمی خود را افزایش دهیم و در نهایت به بهترین شکل ممکن به بازی های المپیک برویم.
سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: در رقابت های انتخابی المپیک در توکیو خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز جا دارد که بهتر شویم. به عنوان یک تیم می توانیم بهتر شویم و در لیگ جهانی سال 2016 به دنبال این هدف خواهیم بود.
وی تاکید کرد: همچنین از فدراسیون والیبال برای برنامه ریزی خوب باید تشکر کرد که از چندین سال قبل آبیاری نهال رشد والیبال را آغاز کرد. از باشگاه های فعال در والیبال که فضای مناسبی برای رشد بازیکنان و ظهور استعدادهای جدید مهیا کردند نیز باید قدردانی کرد.


انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.