سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزى: اعضاى هيئت مديره استقلال هنوز تاييد نشده اند/ همه چيز در حد گمانه زنى است

وزير ورزش و جوانان گفت: تا چند روز آينده اعضاى هيئت مديره استقلال معرفى مى شوند و هرچه تا امروز مطرح شده گمانه زنى است.

 به گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود گودرزى در حاشيه مراسم تجليل از تيم ملى واليبال ايران گفت: به داورزنی خسته‌ نباشید می‌گویم. قبل از انتخابی المپیک گفته بود باید به سکوی المپیک نگاه کنیم نه فقط کسب سهمیه. خدا را شکر می‌کنیم که والیبال سهمیه گرفت.
وى ادامه داد:  کادر فنی، مدیران و بازیکنان تلاش کردند تیم ملی نیاز به آرامش دارد مطمئنم با جوی که در این تیم‌ حاکم است آرامش وجود دارد و می‌توانیم در المپیک نتایج خوبی بگیریم.
گودرزى در خصوص اسامى معرفى شده به عنوان هيئت مديره استقلال خاطرنشان كرد: مطالبى كه عنوان مى شود در حد گمانه زنى است. هنوز هيچ اسمى به تاييد ما نرسيده است و اسامى نهايى تا چند روز آينده معرفى خواهند شد. 
وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: اميدوارم هدف گذاري خانواده واليبال با تكيه بر مديريت صحيح و منطقي عملى بشود. من از جانب دولت اين موفقيت را به بلندقامتان پر تلاش واليبال تبريك مي گويم.
گودرزي افزود : به طور ويژه از رائول لوزانو و دستيارانش تشكر مى كنم كه توانستند تيم ملى را در اين موفقيت يارى كنند. 
واليبال در مسيرى قرار دارد كه مى تواند به موفقيت هاى بهتر و بيشتر دست پيدا كند. قطعا كار واليباليست ها در راه حفظ و نگهدارى اين سطح كار سختى پيش رو دارند.
وى اظهار داشت : اميدوارم ديگر رشته ها هم بتوانند راه واليبال را بروند تا موفقيت ورزش ايران روزافزون شود. واليبالى ها علاوه بر شكستن طلسم حضور واليبال در المپيك ، طلسم ديگرى را هم شكستند و آن افزايش تعداد نفرات كاروان ورزشى ايران در مسابقات المپيك است.

انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.