سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

پس از سالها دوری مادر به فرزند پیوست

پیکر مادر شهید حسن نویدی نساج در اهواز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این آیین جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و پیکر پاک مادر شهید حسن نویدی نساج را بر دستان خود تشییع کردند.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر این مادر شهید به بهشت آباد اهواز منتقل شد و پس از برگزاری نماز و قرائت تلقین در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

زنده یاد زهرا وفایی جوکار، مادر محترمه شهید حسن نویدی نساج روز جمعه 21 خرداد ماه 1395 به علت بیماری دارفانی را وداع گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

شهید حسن نویدی نساج در سال 1361 در نبرد با دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش خمپاره در جبهه موسیان به شهادت رسید و به آسمان پرکشید.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری حاجیه خانم سیده زهرا بیگم مروج فرزند آیت‌الله العظمی مروج و مادر سردار جاویدالاثر شهید سید محمد صادق مروج و 4 جانباز در اهواز برگزار شد.

در این آیین جمع زیادی از مردم اهواز، خانواده های شهدا و ایثارگران، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

همچنین عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به همراه جمع دیگری از مدیران ادارات استان خوزستان در آیین تشییع مادر سردار جاویدالاثر شهید سید محمد صادق مروج حضور یافتند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.