سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودکی:

نصرت خان تا المپیک سرمربی تیم ملی جودوی ایران است

مدیر تیم های ملی جودو گفت: نصرت خان ولی اف سرمربی ازبکستانی تیم ملی تا پایان بازیهای المپیک کارش را با قدرت در تیم ملی کشورمان ادامه می دهد و هیچگونه تغییری در تیم ملی نخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رودکی که یک روز زودتر از ملی پوشان از اردوی بلاروس به تهران بازگشته افزود: پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی قبلا طی شده و نصرت خان ولی اف با پیشنهاد کمیته فنی فدراسیون و تایید معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی جودو ایران تا المپیک ریو انتخاب شده و اکنون نیز با قدرت کارش را ادامه می دهد.

وی گفت: در اردوی بلاروس و قبل از آن آنتالیا کنار وی حضور داشتم و دیدم که نصرت خان ارتباط بسیار خوبی با جودوکاران برقرار کرده و یقینا مورد تایید هست که به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب شده است.

رودکی به اردوی بلاروس اشاره کرد و گفت: اگر چه رسما 18 کشور در این اردو حضور داشتند اما در حقیقت جودوکاران بیش از 20 کشور در این کمپ با یکدیگر تمرینات مشترکی را برگزار کردند و بسیار موثر بود و یقینا این اردوهای مشترک در بالا بردن توان جودکاران ما و آمادگی ایشان تاثیر بسزایی دارد.
مدیر تیم های ملی جودو در باره حضور زود هنگام خود در ایران گفت: من برای هماهنگی جهت تشکیل اردوی اسپانیا و روسیه باید زودتر می آمدم و تیم ملی هم بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
با قبولی طاعات آقای رودکی همیشه حاشیه سازی برای جودو گردی برای هر رئیس فدراسیون مشکل بوجود آوردی