سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی وتخریب پاتوق معتادان پر خطر در تربت جام + تصاویر

پلیس شهرستان تربت جام در اجرای مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، با هماهنگی مرجع قضایی دو پاتوق معتادان پر خطر را تخریب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده انتظامی تربت جام گفت : در پی شکایات متعدد شهروندان مبنی بر تجمع و مزاحمت معتادان در دو منزل مخروبه در محله خیرآباد و بلوار گلستان شهرتربت جام موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ محمد یزدانی افزود : پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت جام پس از بررسی های میدانی و جمع آوری مستندات کافی موضوع را در کار گروه ویژه ای با شرکت دادستانی ، شهرداری ، بهزیستی ، اداره بهداشت مطرح و با دستور دادستان مقرر شد این دو پاتوق تخریب گردد.

وی تصریح کرد : پس از هماهنگی های قضایی پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری شهرداری این محل ها را که پاتوقی برای استعمال و توزیع مواد مخدر بود تخریب کرد.


سرهنگ یزدانی در پایان بیان داشت : امیدواریم با همکاری و همیاری مسئولان شهرستان تربت جام این مناطق از وجود افراد معتاد و توزیع کنندگان مواد مخدر برای همیشه پاک و زمینه جرم در این مناطق از بین برود.

انتهای پیام/س - س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.