سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افزایش مراکز کانون پرورش فکری تا پایان سال در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، از افزایش مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۴۰ مرکز تا پایان سال جاری در همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا جوادی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در عرصه های فرهنگی، علمی، دینی، ادبی و هنری در رنج سنی 7 تا 17 سال به فعالیت می پردازند.


وی افزود: در سال گذشته 4 مرکز کانون پرورش فکری اعم از یه مرکز ثابت شهری، دو واحد سیار روستائی و یک واحد سیار شهری به بهره برداری رسیده است که هم اکنون 39 کانون در حال فعالیت می باشند و تا پایان سال جاری به 40 مرکز خواهد رسید.

جوادی با بیان اینکه یکی از اقدامات کانون پرورش فکری توسعه کیفی مراکز کانون است،  تصریح کرد: با توجه به سیاست های دولت و با وجود عدم افزایش نیروی انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در زمینه ای توسعه کیفی این مراکز به خوبی درخشیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار داشت: تقویت روحیه کار گروهی، نگاه ویژه در رشد و بروز تفکر نقادانه در کودکان و نوجوانان، توجه ویژه به رشد عنصر خلاقیت در کودکان و نوجوانان، توجه به آیین‌های بومی و محلی مبنای برنامه‌های کانون است.

جوادی خاطرنشان کرد: شادی، لذت و خلاقیت مهمترین اهداف برنامه های اوقات فراغت است و یکی از اصلی ترین موضوعات و محوری ترین برنامه های کانون پرورش فکری اوقات فراغت بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل حوزه اقتصاد مقاومتی در کانون پرورش فکری تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی است که می‌تواند بر روی شخصیت کودکان در سنین پایین اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.