سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مساجد همدان میزبان بیش از ۳ هزار معتکف در ماه رمضان

دبیر ستاد مردمی اعتکاف در همدان از شرکت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در اعتکاف رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی صلواتیان با بیان اینکه انتظار می‌رود در ماه مبارک رمضان امسال 3 هزار و500 نفر ثبت نام کنند ابراز کرد: تاکنون مسجد جامع همدان برای سه دوره، مسجد جامع ملایر برای دو دوره، و مساجد علی آباد فرهنگیان، قمر بنی هاشم شهرک بهشتی، جورقان، کهنوش تویسرکان، رزن، مریانج و روستای یکن‌آباد نیز برای یک دوره آمادگی خود را برای میزبانی از معتکفین اعلام کرده‌اند.


وی با اشاره به اینکه ثبت نام از معتکفین از 16 رمضان آغاز شده و تا 18 رمضان ادامه دارد افزود: مساجدی که نامبرده شد صبح‌ها از ساعت10 الی12 و عصرها از ساعت 17 الی 19 آماده ثبت‌نام از روزه‌داران خواهر و برادر است.

صلواتیان با اشاره به حضور خانواده معزز شهدای مدافع حرم در جمع معتکفین اظهار داشت: امسال علاوه بر سخنرانی خانواده شهدای مدافع حرم در جمع معتکفین خواهر، برنامه‌ای نیز برای جمع‌آوری و کمک به جبهه مقاومت در دستور کار قرار گرفته است.

مناجات، ذکر مصیبت، تصحیح نماز، احکام، پاسخ به شبهات، پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی با استفاده از مبلغین مجرب از دیگر برنامه‌های اعتکاف رمضان  در مساجد همدان است.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.