سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برخورد با عرضه قلیان در ماشین‌های سیار

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، برخورد با عرضه قلیان در ماشین‌های سیار خواروبار‌فروش را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد‌ابراهیم الهی‌تبار اظهار کرد: منابع اعتباری در برخی حوزه‌ها بخصوص در حوزه بهداشت و سلامت مردم باید تأمین شود؛ چراکه در غیر این صورت جامعه در خصوص تأمین آب شرب سالم و مواردی از این قبیل دچار مشکلات بسیاری می‌شود.


وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید در حوزه پیشگیری و بهداشت و درمان با اولویت قائل شدن این امور، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهد، افزود: وقتی منابع و تخصیص اعتبارات کاهش ‌یابد، اثرات خود را بر روی هر بخشی می‌گذارد؛ اما در حوزه پیشگیری و درمان باید سعی شود اعتبارات کافی تخصیص یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در خصوص مشکلات آب شرب روستاها و همچنین پیش‌بینی بیماری‌ها و آفات کشاورزی خاطرنشان کرد: آموزش شهروندان در این زمینه‌ها می‌تواند بسیار ثمربخش باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای آموزش مردم درخصوص بهداشت استفاده شود.

این مسئول در خصوص عرضه قلیان در ماشین‌های سیار خواروبار‌فروش افزود: وجود این ماشین‌ها در مراکز توریستی و گردشگری استان با وجود مسافران بسیار در تابستان در استان جلوه خوبی ندارد.

الهی‌تبار یادآور شد: سازمان برنامه‌ریزی استان، تأمین آب شرب روستاها را به صورت ویژه ببیند؛ چراکه سطح‌ سرویس‌دهی خوب در شهرستان‌های استان در این مورد می‌تواند میانگین استانی را بالا ببرد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.