سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

نجات 12 نفر از حبس در آسانسور

نیروهای آتش نشانی 12 شهروند محبوس شده به علت قطعی برق در آسانسور را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت:  به علت قطعی برق، هشت حادثه حبس شدن شهروندان در آسانسور در روز گذشته رخ داد که 90 درصد این حوادث در محدوده مسکن مهر سمنان بوده است و 12 شهروند سمنانی در این هشت حادثه در آسانسور حبس شده بودند.

سعید اسماعیل پور افزود: آتش نشانان از ایستگاههای شماره یک، 2 و پنج آتش نشانی سمنان، به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و 12 شهروند سمنانی را از حبس در آسانسور نجات دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با اشاره به افزایش آمار محبوس شدن شهروندان در آسانسور افزود: علت اصلی این حادثه، نوسانات برق و استاندارد نبودن بعضی از آسانسورها بوده است.
سعید اسماعیل پور افزود:همه ی  این حوادث از ساعت 12 تا 15 اتفاق افتاده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان توصیه کرد: شهروندان هنگامی که در آپارتمان تنها هستند از آسانسور استفاده نکنند و در صورت حبس شدن در آسانسور، ضمن حفظ خونسردی، با شماره 125 تماس بگیرند تا آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک آنها بشتابند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان پنج ایستگاه آتش نشانی و 85 نیروی آتش نشان دارد و نجات شهروندان از حوادثی مانند حبس در آسانسور یکی از خدمات آتش نشانی است.
انتهای پیام/ د
برچسب ها: آتش ، آتش نشانی ، قطع برق ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.