سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون فرهنگی مجلس دهم باید فعال‌تر از گذشته باشد

نماینده مردم گیلان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، کمیسیون فرهنگی در مجلس دهم باید فعال تر باشد.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عدم استقبال نمایندگان مجلس از برخی کمیسیون‌ها گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی براساس توانمندی، تخصص و فعالیت‌هایی که در گذشته کاری خود داشته‌اند به عضویت کمیسیون‌های مختلف مجلس در می‌آیند.

داداشی با اشاره به استقبال نمایندگان از کمیسیون‌ امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعضی از نمایندگان، معاونت وزارت‌خانه‌های مربوط به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را برعهده داشته‌اند و یا در گذشته سفیر بوده‌اند برهمین اساس و با توجه به تخصصشان در این حوزه تمایل دارند که وارد کمیسیون امنیت ملی بشوند.

نماینده مردم آستارا در ادامه با بیان اینکه، عدم استقبال نمایندگان از کمیسیون فرهنگی و فعالیت‌های مربوط به آن حوزه، مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود بر فعالیت‌های فرهنگی در کشور تأکید کرده‌اند بنابراین انتظار می‌رود که کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بررسی مصوبات و طرح‌های فرهنگی در جهت توسعه نظام و انقلاب را با جدیت بیشتری دنبال کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کاهش عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون فرهنگی نشان دهنده عدم فعالیت‌های فرهنگی در گذشته کاری ایشان است که امیدوارم با استقبال نمایندگان این دوره، این نقیصه برطرف شود. 



انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.