سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ابلاغ چارت فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه + تصاویر

علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم، از ابلاغ چارت فرمانداری به فرمانداری ویژه جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی گفت: با تحقق این مقوله بخشداری‌ها و کارشناسان ارشد و مسئول این مجموعه نیز ارتقا می‌یابند.
صحراییان تصریح کرد: در راستای ارتقا فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه جهرم این دستگاه دارای دو معاونت فرهنگی و سیاسی، معاونت عمرانی، برنامه‌ریزی و اقتصادی شده است که این دستگاه تلاش خود را می‌کند تا شهریور معاون سوم فرمانداری ویژه جهرم را نیز معرفی کند.

وی با بیان فعالیت دستگاه فرمانداری ویژه جهرم در پارسال، گفت: تبدیل هلال‌احمر و نظام‌مهندسی در شهرستان جهرم به شعبه ویژه، افتتاح گمرک صادراتی در جهرم، ارتقا میراث فرهنگی به اداره، تشکیل پلیس محله، نصب دستگاه‌های دیجیتال در شهر دوزه جهرم و بهسازی و آسفالت 18 روستا از دستاوردهای این دستگاه عنوان کرد.

صحراییان با اشاره به اینکه اولویت فرمانداری ویژه جهرم امر اقتصاد مقاومتی است، افزود: از مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی جایگزینی شلتوک‌کاری به کشت گل محمدی که علاوه بر درآمد دو برابری برای کشاورزان مصرف آب نیز به یک‌بیستم کاهش‌یافته است.
فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: تاکنون هیچ اعتراض و شکایتی در مورد انتخابات نداشته‌ایم که این نشان از برگزاری سالم انتخابات در این شهرستان است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.