سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بخش فضای مجازی جشنواره امام رضا به دانشگاه پیام نور

مشاور فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال جشنواره امام رضا به دانشگاه پیام نور سپرده شد.

 مصطفی باغداری نیا مشاور فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به چهاردهمین جشنواره امام رضا اظهار داشت: با توجه به گستردگی این دانشگاه در سطح کشور بخش فضای مجازی جشنواره امام رضا (ع) به دانشگاه پیام نور سپرده شد.

وی ادامه داد: قرار است در این حوزه و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به معرفی ویژگی های شخصیت امام رضا بپردازیم که در همین راستا شورای هم اندیشی این دانشگاه در جهت سیاست گذاری های این جشنواره شکل گرفت و با اتخاذ تصمیم های مربوط به این جشنواره علمی و معنوی تحت عنوان کارگروه های تخصصی این کار صورت می گیرد.

مشاور فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور در خصوص حوزه های جشنواره امام رضا (ع) در بخش فضای مجازی گفت: رسانه های دیجیتال، شبکه های اجتماعی، وبلاگ، مولتی مدیا و نرم افزار های تلفن همراه  از جمله بخش های این جشنواره است.

باغداری نیا تاکید: سامانه و پوستر این جشنواره در دانشگاه پیام نور  طراحی شده و علاقه مندان کار در بخش فضای مجازی می توانند با مراجعه به سایت جشنواره امام رضا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی یاد آور شد: سفر مشهد مشرف و یک لپ تاپ است از جمله جوایز نفرات اول تا سوم این بخش است. 

مشاور فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: علاقه مندان شرکت در این جشنواره که خارج از کشور  هستند می توانند در بخش بین الملل حضور یابند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.