سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آموزش تخصصی مداحی در رامهرمز

آموزش تخصصی مداحی از ملزومات این هنر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام‌جمعه رامهرمز در نشست مداحان این شهرستان گفت: مداحان رامهرمزی با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی به تقویت خود بپردازند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی افزود: امید است با توجه به ظرفیت بالا و استعدادهای خوب جوانان مداح در این شهر دیگر نیازی نباشد برای مراسمات مذهبی از بیرون از شهرستان مداح دعوت کنیم.

وی گفت: باید اعتماد به‌ نفس را در جوانان به وجود آوریم تا بتوانند به جامعه خدمت کنند که در این راستا روحانیون و قاریان متعددی را در این شهرستان طی سال‌های گذشته تاکنون پرورش داده‌ایم.

امام‌جمعه رامهرمز در رابطه با دعا و آداب دعا افزود: دعا در اصل صدا زدن است ولی آنچه متبادر می‌شود آن است که خداوند را صدا بزنیم و حاجتمان را با او در میان بگذاریم.

موسوی گفت: دعا از عوامل دگرگونی در حالات انسان است و باعث می‌شود که سرنوشت خود را تغییر دهیم و جلوگیری از پدیده‌ها و جریان‌ها می‌کند.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی مداحی از ملزومات این هنر است افزود: با وجود چهره‌های جوان مداح در کنار پیشکسوتان می‌توان آینده مداحی را در سطح شهرستان خوب ارزیابی کرد و باید با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی به تقویت خود بپردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، آموزش ، مداحی ، رامهرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.