سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جریمه های کتابخانه ای نیز بخشوده شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان كرمان، از بخشودگی جرائم دیرکرد کتب برگشتی کتابخانه های عمومی تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛محمّدجوادحسين زاده گفت: به برکت ماه میهمانی خداوند متعال، کلیّه جرایم دیر کرد امانت کتاب کتابخانه های عمومی استان، در صورت عودت یا تمدید کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بخشودگی واقع می شود.

وی با اشاره به این موضوع که دیرکرد کتب، به ازای تأخیر در دریافت کتب روزانه از مراجعه کنندگان دریافت می شود افزود: در این ماه مبارک، این جرائم مورد بخشودگی واقع شده استوشامل تمام کتاب های امانی دارای تأخیر بوده و بازه زمانی خاصی ندارد.

وی از اعضای کتابخانه های عمومی این استان خواست تا با عودت به موقع کتاب ها امکان استفاده عموم مردم عزیز از کتاب ها را فراهم کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان كرمان از امکان تمدید آنلاین کتاب بدون مراجعه به کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: هر یک از منابع کتابخانه ای را در صورتی که توسط عضو دیگری رزرو نشده باشد، می توان 2 دوره متوالی یعنی به مدت 28 روز تمدید کرد.

وی مدت امانت کتب را بسته بهنیاز مراجعه کنندگان متفاوت دانست وافزود : امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان برای اقشار مختلف متفاوت است، برای دانشجویان و عموم مردم مدّت امانت کتاب 14 روز بوده و برای پژوهشگران و دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا مدت امانت کتاب با توجه به نیاز آنها بیشتر خواهد شد.

امسال کتابخانه های عمومی استان كرمان در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا 13:30 و بعد از ظهرها از ساعت 13:30 تا18:30 پذیرای مراجعه کنندگان می باشد.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: کتاب ، جریمه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.