سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

فتح قله کوه الیگودرز توسط کوهنوردان قمی

مصطفی لو رئیس هیئت کوهنوردی استان قم گفت: گروه‌های کوهنوردی استان قم در روزهای اخیر فعالیت پرکاری داشتند و جمعی از کوهنوردان قم قله ۴۰۰ متری قالی کوه الیگودرز را فتح کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  گروه کوهنوردی توانست با حضور ۱۵ کوهنورد از استان قم در سفر به استان لرستان قله ۴۱۰۰ متری قالی کوه الیگودرز را فتح کند که البته فرود از آبشارهای شاهاندشت برنامه جنبی این گروه بود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان قم گفت: گروه وتوس قم نیز پیمایش مسیر روستای آب بر طارم به قلعه رودخان را با تعداد شرکت کننده  ۱۳ نفر  شامل ۸ نفر کوهنورد مرد و ۵ نفر کوهنورد زن در دستور کار داشت که این برنامه با موفقیت انجام شد.

وی افزود: گروه سپهر دیگر گروه فعال کوهنوردی قم بود که صعود به قله شاه البرز با ارتفاع ۴۱۷۰ متر را در برنامه خود داشت که این برنامه با شرکت ۲۴ کوهنورد شامل ۱۸ کوهنورد مرد و ۶ کوهنورد زن برگزار شد و نزدیک به 48 ساعت به طول انجامید.

مصطفی لوعنوان کرد: گروه کوهنوردی فرهنگ این هفته ۲ برنامه مجزا را در دستور کار خود قرار داده بود چنان که برنامه اول این گروه صعود به قله سهند قله جام بود و در برنامه دوم، پیمایش دره زاغر و صعود قله دو برادران تفرش در استان مرکزی برنامه ریزی شده بود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.