سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

۱۵۰۰ اصفهانی مبلغ فیش حج خود را دریافت کردند

پس از اعلام قطعی اعزام نشدن ایرانیان به حج تمتع امسال یک هزار و ۵۰۰ اصفهانی مبلغ فیش واریزی پیش پرداخت خود را دریافت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینکه از استان اصفهان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر هزینه پنج میلیون تومانی علی‌الحساب فیش سفر به حج را در اسفند ماه پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: بر اساس اعلام عمومی صورت گرفته این افراد می‌توانند اصل پول و سود آن را از بانک‌های مرجع دریافت کنند.

غلامعلی زاهدی اضافه کرد: مبلغ یک میلیون تومانی که قبلا به حساب حج و زیارت واریز شده است در حساب می‌ماند.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان در ادامه در خصوص اعزام مردم استان اصفهان به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان نیز بیان داشت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت به استان اصفهان در این ایام ۴۰ کاروان سهمیه داده شده است.

وی با بیان اینکه اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود، اضافه کرد: اعزام‌های هوایی همگی هفت روزه و اعزام‌های زمینی در بازه‌های زمانی هفت، چهارده و بیست و یک روزه انجام می‌شود.

زاهدی در ادامه از کاهش قیمت اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: قیمت اعزام زائران در این ماه به میزان پنج درصد کاهش یافته است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.