سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تأکید بر افزایش تعامل بین اوپولو لهستان و دانشگاه شهیدچمران

معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی دانشگاه اوپولو لهستان بر همکاری هرچه بیشتر بین 2 دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی دانشگاه اوپولو لهستان در این نشست که 18 خردادماه در سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 2 دانشگاه می‌توانند در رشته‌های مشترک همکاری‌های مؤثری داشته باشند.

دکتر اسلادزیک آندرزچ بیان کرد: دانشگاه Opole در سال 1994 تأسیس شده و دارای 18 هزار دانشجو، 32 رشته و 53 تخصص است.

معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی دانشگاه اوپولو لهستان تصریح کرد: در بخش آموزشی این دانشگاه 203 پروفسور و دکترای تخصصی  و 327 هیأت‌علمی با درجه دکتری در حال فعالیت و آموزش دانشجویان هستند.

اسلادزیک آندرزچ با بیان این‌که این دانشگاه در سال 1998 به برنامه اراسموس اتحادیه اروپا محلق شده است، گفت: یکی از امتیازات خاص این دانشگاه استقرار در منطقه‌ای چندفرهنگی است که به‌واسطه این تنوع فرهنگی مواد و داده‌های جالبی برای اجرای پژوهش در اختیار قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: تاکنون در این دانشگاه 59 تفاهم‌نامه در زمینه تبادل دانشجو، شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارها با کشورهایی چون آمریکا، آلمان، بریتانیای کبیر، فرانسه، روسیه، اوکراین، فنلاند، سوئد، ایتالیا، استرالیا، مجارستان، اسلواکی و ... منعقد شده است.

همچنین در این نشست دکتر ابراهیم حاجی‌دولو معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز به ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فناوری و... پرداخت.

رؤسای دانشکده‌ها و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز با ارائه مطالبی در خصوص این دانشگاه بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی آن برای همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
 
همچنین امروز، 19 خردادماه نیز دکتر اسلادزیک آندرزچ معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی دانشگاه اوپولو لهستان ضمن دیدار از بخش‌های مختلف دانشگاه نشستی با دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز خواهد داشت.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.