سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچیان آهو در خواف

سرپرست حفاظت محیط زیست خواف گفت: سه شکارچی حرفه ای و سابقه دار که در دشت بندهای رسولی منطقه حفاظت شده سیرخون اقدام به شکار دو راس آهو کرده بودند پس از تعقیب و گریز در دام مامورین یگان حفاظت محیط زیست خواف گرفتار شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس طاهریان افزود : با گزارش موثق همیاران محیط زیست مبنی بر تردد مشکوک سه دستگاه موتور سیکلت در منطقه حفاظت شده سیرخون ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست خواف به محل عزیمت و پس از بررسی منطقه متوجه حضور سه دستگاه موتور سیکلت شدند که در محلی بنام پوزه نخراج توقف کرده اند .

وی گفت: ماموران با کنترل نامحسوس به بررسی وضعیت آنان پرداختندو هرچند متخلفان از محل به سرعت متواری شدند، با تجهیز یگان حفاظت به موتورهای پر قدرت بلافاصله درتعقیب و گریزی کوتاه آنان را به دام انداختند.

سرپرست حفاظت محیط زیست خواف افزود: در بررسی کیسه خون آلود مکشوفه از ناحیه متخلفان متاسفانه لاشه دو راس آهوی ماده نابالغ کشف و ضبط شد و مشخص بود آهوان یاد شده بصورت جرگه شدن توسط سه موتور سوار شکار شده است .

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ی 380 شورایعالی حفاظت محیط زیست کشور ضرر و زیان وارده به محیط زیست 200 میلیون ریال می باشد که متهمین مضاف بر جنبه ی کیفری که می تواند تا سه سال حبس باشد باید به حساب محیط زیست واریز کنند .

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.