سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف بيش از 10 هزار 874 ثوب البسه قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به كشف بيش از 10 هزار و 874 ثوب البسه قاچاق در زنجان گفت: پليس با پديده شوم قاچاق به شدت مبارزه می كند .

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ ايرج خانی پور با اشاره به اينكه زيان پديده شوم قاچاق بر هيچ كس پوشيده نيست ، گفت:پليس برابر وظيفه قانوني خود در مبارزه با قاچاق كوتاه نمي آيد.
 وی افزود :پليس در شهرستان زنجان همانند سال های گذشته با برنامه ريزی دقيق اقدامات گسترده خود را در مبارزه جدي تر با پديده قاچاق در طول سال  انجام كه شب گذشته در يك اقدام ضربتی موفق به كشف بيش از 10 هزار و 874 ثوب ثوب البسه قاچاق ، 5 هزار و 760 عدد شكلات 50 گرمی ، 80 كيلو البسه تاناكورا، 120 عدد كيف زنانه و مقاديری لوازم آشپزخانه قاچاق شد.

اين مقام مسئول با اشاره به اشاره به اينكه قاچاق كالا به صورت مستقيم و غير مستقيم محيط اجتماعی و فرهنگ جامعه را به نابودی مي كشاند،  افزود:اختلال در امنيت اقتصادی، امنيت داخلی و محيط اجتماعی و فرهنگی از جمله اسيب های ديگر پديده قاچاق می باشد.  
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تاكيد كرد: پليس به تنهايی قادر به مبارزه با مقوله قاچاق نيست و همه بايد در اين راستا بسيج شوند تا بتوانيم ريشه قاچاق را در كشور بخشكانيم.

خانی پور با تشكر از همكاری خوب و سازنده شهروندان گفت: مردم موارد مشكوك را با ما در ميان بگذارند .


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، البسه ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.