سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

افزايش 76 درصدی كشف جرائم در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با تلاش و جديت پليس با افزايش 76 درصدی كشف جرائم در زنجان روبرو هستيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: برای پيشگيری از وقوع جرائم بايد برنامه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربيتی هدفمند و مشاركتی اجرا كرده و از ظرفيت همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی بهره جست.
وی افزود:مشاركت عمومی در بسط و گسترش امنيت اجتماعي و كاهش وقوع جرائم بسيار مهم و تاثير گذار است و آموزش همگانی ، تنها راه مقابله با ناهنجاری ها ، كاهش جرائم و معضلات اجتماعي محسوب می شود.

خانی پور با اشاره به آغار ماه مبارک رمضان از اجراي طرح هاي انتظامي ويژه اين ماه خبر داد و تصريح كرد:ميزان وقوع جرائم در ماه رمضان در مقايسه با ساير ايام سال کاهش چشمگيری دارد که نشان دهنده ارزش و منزلت اين ماه در نزد مردم مسلمان و معتقد به آداب اسلامی دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:اميد است شهروندان زنجانی همانند سال های قبل با رعايت هر چه بيشتر حرمت ماه مبارك رمضان تعامل و همكاری خود را با پليس در راستای تامين امنيت مطلوب گسترش دهند .
ين مقام انتظامی تاكيد كرد: با تلاش شبانه روزی پليس و در سايه همكاري خوب مردم در شهرستان زنجان در دو ماه سال جاری كشفيات جرائم در مجموع 76 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزايش داشته است.
 

انتهای پیام/ن

برچسب ها: افزایش ، کشف ، جرائم ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.