سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

فعال کردن تلفن گویای ادارات شادگان

فعال کردن تلفن گویای ادارات شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان باید حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند و رابطین ستاد صیانت نیز باید بر اجرای دستور العمل‌های این ستاد نظارت کنند.

بهروز فرج اللهی با اشاره به نهادینه کردن مفاهیم فرهنگ حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‎ها، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان باید حقوق شهروندی را در دستور کار خود قرار دهند و رابطان ادارات در ستاد صیانت نیز باید بر اجرای دستور العمل‌ها نظارت کنند.

وی به اهمیت آموزش حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‌های اجرائی اشاره کرد و گفت: کارکنان و پرسنل ادارات باید آموزش‌های لازم را انجام دهند و باید حق و حقوق مردم نیز و آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شود تا مردم در مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی بدانند چه حق و حقوقی دارند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی باید در تمام ادارات شهرستان نصب شود، افزود: منشور حقوق شهروندی باید از سوی تمام ادارات شهرستان تهیه و برای دید عموم در ادارات و دستگاه‌ها نصب شود.

فرج‌اللهی همچنین به منظور اجرای اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، بر لزوم فعال کردن تلفن گویای ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به راه‌اندازی تلفن گویا در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.