سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کمپ شن و شادن بافق یکی از کاندیدای سرمایه گذار نمونه کشوری

کمپ شن و شادن بافق یکی از کاندیدای سرمایه گذار نمونه کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: کمپ شن و شادن شهرستان بافق در فرم های ارریابی بیشترین امتیاز را کسب کرد و توانست به عنوان کمپ نمونه در ایام تعطیلا نوروز ۹۵ معرفی شود.

سید مصطفی فاطمی افزود: کمپ شن و شادن به عنوان بهترین خدمات دهنده در بین کمپ های فعال در نوروز ۹۵ انتخاب شد.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار در کمپ های استان بازرسی های مستمر در سه نوبت توسط کارشناسان اداره کل انجام گردید. که در بین ۱۳کمپ موقت و دارای مجوز استان در ایام نوروز کمپ شن و شادن شهرستان بافق توانست بیشترین امتیاز را براساس فرم های ازریابی کسب کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با بیان این موضوع که تمامی فرم های ارزیابی با امضا ناظرین موجود است عنوان کرد: در فرم های ارزیابی قریب به ۴۰ شاخص اعم از رضایت مشتریان ، رعایت دستورالعمل ها ، رعایت بهداشت ، امکانات ، نوع و تعداد وسایل و … درج شده است.

فاطمی ادامه داد: تمام فرم های ارزیابی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان موجود است و می توان آن را در برای اطلاع رسانی شفاف تر در اختیار رسانه ها قرار داد.

وی با بیان اینکه هنوز برنامه ای برای انتخاب کمپ نمونه کشوری در نظر گرفته نشده است بیان کرد:و بالطبع کشور، استان نیزکاندیدایی در این زمینه معرفی نکرده است. البته همواره از تعدادی از فعالان گردشگری در روز جهانی گردشگری (هفتم مهر ماه) تجلیل می شود.

سید مصطفی فاطمی گفت: خوشبختانه سال گذشته در مجموع بیشترین تجلیل ها از فعالان گردشگری یزد بود. بهترین ایده گردشگری، فعال ترین دهیارگردشگری، بهترین خلبان گردشگری، دومین راهنما و دومین شهردار گردشگری از استان یزد انتخاب شدند.

وی افزود: امسال نیز کاندیداهایی برای عناوین جشنواره انتخاب شده اند. و در حال حاضر فرم های اولیه در حال تکمیل است، سرمایه گذار کمپ شن و شادن نیز یکی از کاندیداهای سرمایه گذارنمونه کشوری است .فرم های ارزیابی تکمیل شده و پس از تصمیم نهایی استان به مر کز کشور ارسال شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان این گفتگو گفت: خبرهای خوشی در زمینه گردشگری در آینده نزدیک از طریق رسانه ها و مطبوعات منشر می شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
شخصا چنین کمپی رو برای بازدید توصیه نمی کنم
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
این کمپ دقیقا کجاست؟